Po podatcima koje je HRT danas objavio, kandidati su najviše novca potrošili na televizijsko oglašavanje, a puno manje su plaćali radijske oglase. Neki od njih, kao što su Damir Kajin, Josip Jurčević i Slavko Vukšić, uopće se nisu reklamirali na Hrvatskom radiju, a Vesna Škare-Ožbolt je, pak, za promociju na toj radijskoj stanici izdvojila 206 kuna.
Bandić je u prvom i drugom krugu na televizijsko oglašavanje potrošio 3,697.000 kuna, a na radijsko 452.000 kuna.
Iako nisu ušli u drugi krug izbor, Vidoševićevi i Primorčevi oglasni troškovi nadmašili su Josipovićeve, koji je za oglase na HTV-u dao 577.000 kuna, a na HR-u 67.000.
Andrija Hebrang za televizijsku promociju potrošio je 476.000 kuna, a za radijsku 143.000, odnosno ukupno 619.000 kuna.
Miroslav Tuđman je HRT-u za promociju ukupno platio 345.000, Boris Mikšić 253.000, Vesna Pusić 211.000, Kajin 191.000, a Škare-Ožbolt 157.000 kuna.
Najmanje novca za promociju izdvojili su Jurčević, 72.000, i Vukšić 32.000 kuna.
Od oglašavanja u oba izborna kruga HRT je ukupno zaradio 9,6 miliona kuna, od toga HTV 8,443.000 kuna, a Hrvatski radio 1,156.000 kuna. Riječ je o svotama u koje je uključen PDV.