{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Bandić najviše potrošio za oglase na HRT-u

F
25.1.2010. u 15:23
0
1
Bandić najviše potrošio za oglase na HRT-u
0
Bandić najviše potrošio za oglase na HRT-u
Najviše novca na oglašivanje na Hrvatskoj televiziji (HTV) i Hrvatskom radiju (HR) tijekom predsjedničke kampanje potrošio je Milan Bandić, više od 4,1 milion kuna, zatim Nadan Vidošević i Dragan Primorac, 1,6, odnosno 1,3 miliona, a izborni pobjednik Ivo Josipović 645.000 kuna i četvrti je po tome trošku od 12 kandidata.
Po podatcima koje je HRT danas objavio, kandidati su najviše novca potrošili na televizijsko oglašavanje, a puno manje su plaćali radijske oglase. Neki od njih, kao što su Damir Kajin, Josip Jurčević i Slavko Vukšić, uopće se nisu reklamirali na Hrvatskom radiju, a Vesna Škare-Ožbolt je, pak, za promociju na toj radijskoj stanici izdvojila 206 kuna.

Bandić je u prvom i drugom krugu na televizijsko oglašavanje potrošio 3,697.000 kuna, a na radijsko 452.000 kuna.

Iako nisu ušli u drugi krug izbor, Vidoševićevi i Primorčevi oglasni troškovi nadmašili su Josipovićeve, koji je za oglase na HTV-u dao 577.000 kuna, a na HR-u 67.000.

Andrija Hebrang za televizijsku promociju potrošio je 476.000 kuna, a za radijsku 143.000, odnosno ukupno 619.000 kuna.

Miroslav Tuđman je HRT-u za promociju ukupno platio 345.000, Boris Mikšić 253.000, Vesna Pusić 211.000, Kajin 191.000, a Škare-Ožbolt 157.000 kuna.

Najmanje novca za promociju izdvojili su Jurčević, 72.000, i Vukšić 32.000 kuna.

Od oglašavanja u oba izborna kruga HRT je ukupno zaradio 9,6 miliona kuna, od toga HTV 8,443.000 kuna, a Hrvatski radio 1,156.000 kuna. Riječ je o svotama u koje je uključen PDV.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: