On kaže da u opštini Trebinje imaju dobru volju za instalisanje kamera, ali da ništa još nije precizirano kada bi se ta ideja mogla i realizovati.
"Za bezbjednost saobraćaja vrlo je značajno i kako je vozač obučen za vožnju, te da vozila budu tehnički ispravna, što vrlo često nije slučaj“ - kaže Đogović i napominje da se, radi održavanja što povoljnijeg stanja, na ovom području provode lokalne akcije koje su usmjerene, prvenstveno, na najčešće uzroke izazivanja opasnosti.
Đogović ističe da je, prema statističkim pokazateljima, u odnosu na druge regije RS, stanje bezbjednosti saobraćaja na području koje pokriva CJB Trebinje zadovoljavajuće, te da policija kombinovanjem preventivnih i represivnih mjera nastoji to stanje još više poboljšati.
Za prvih pet mjeseci - kaže Đogović - "na području Centra desile su se 142 saobraćajne nezgode, od čega su 32 lica imala posljedice, jedno je smrtno stradalo, teške tjelesne povrede zadobilo je 16, a lakše 31 osoba".
"U ovom izvještajnom periodu evidentirano je 110 saobraćajnih nesreća sa materijalnom štetom, od čega tri sa većom i 107 sa manjom materijalnom štetom“ - kaže Đogović i podsjeća da je izdato 2 778 prekršajnih naloga iz oblasti saobraćaja, dok su podnesena 92 zahtjeva za pokretanje prekršajnog postupka.
Što se tiče broja saobraćajnih nezgoda - kaže on - u odnosu na isti period prošle godine, moglo bi se reći da su pomjeranja do 10 odsto u određenim segmentima.
Đogović dodaje da do saobraćajnih nesreća najčešće dolazi na putu Trebinje - Ljubinje, te na putnom pravcu Trebinje - Herceg Novi, odnosno prema Dubrovniku, te da se mnogo prekršaja pravi i u gradu, na semaforima, kada je u toku zabrana prolaska.
"Činjenica je i da u saobraćaju učestvuje mnogo vozila, i to starijih i tehnički nespravnih, a ima i mnogo mladih vozača početnika koji voze u noćnim časovima i oni najčešće izazivaju prekršaje u saobraćaju“ - kaže Đogović.
Načelnik sektora policije navodi da, bez obzira na pojačane mjere, aktivnosti koje policija provodi nisu dovoljne, ukoliko je riječ o nesavjesnim vozačima koji svojim nemarom i neozboljnošću mogu da ugroze i svoje i živote drugih nevinih učesnika u saobraćaju.
Prema njegovom mišljenju, saobraćajna kultura je na nezadovoljavajućem nivou, odnosno - kako kaže - veoma loša, ali da, s obzirom na česta provođenja akcija lokalnog karaktera, ima i određenog pomaka, posebno kada je riječ o odnosu vozač - pješak.