{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Završena kampanja "Ne budi matični broj"

F
1.10.2010. u 12:56
0
1
Završena kampanja "Ne budi matični broj"
0
Završena kampanja "Ne budi matični broj"
Kampanja "Ne budi matični broj" koja je počela polovinom augusta konkursom za prijave demo bendova za izbor za najbolji bend jednog od devet gradova BiH uspješno je završena.
U Prijedoru, Mostaru, Zenici, Doboju, Bijeljini, Brčkom, Tuzli, Banjoj Luci i Sarajevu, organizovani su izbori za predgrupu Letu Štuke i izlaznost je bila više nego odlična.

"Najviše glasova smo imali u Tuzli, čak 1.498, iza nje je Banja Luka s 1.402, a nakon toga tu je i Bijeljina s 1.024 glasova. I u ostalim gradovima mladi ljudi su podržali naše izbore i pomogli u odabiru predgrupe 'Letu štuka'. Svi koncerti su bili vrlo posjećeni kao i Zona dobrog fazona", rekla je Brankica Stojanović, portparol kampanje "Ne budi matični broj".

Kampanja "Ne budi matični broj" imala je za cilj da mlade ljude upozna o procesu glasanja, da ih okupi na najprometnijim mjestima u gradovima širom BiH i da im pokaže da su oni ti koji biraju, koji se pitaju i koji moraju da puste svoj glas. Jer su oni sami krojači svoje sreće. Svih devet pobjedničkih bendova dobili su novčanu nagradu od 500 KM i priliku da nastupe pred nekoliko hiljada svojih sugrađana. Komentari bendova su se složli u jednom - uživali su kao kandidati izbora čiji je osnovi jezik bila muzika.

Bend "Letu štuke" promovirao je svoj novi singl "Brojevi računa", koji je i bio inicijalna kapsula za nastanak kampanje.

"Oduševljeni smo činjenicom da ljudi nakon tako kratkog perioda pjesmu znaju napamet, od riječi do riječi. Znamo da svojim tekstovima ne možemo ništa promijeniti, ali možemo pokušati. Prijatno smo iznenađeni kvalitetom lokalnih demo bendova, kao i energijom s kojom su mladi ljudi glasali za njih", rekao je Dino Šaran, frontmen grupe "Letu štuke".

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: