BiH
0

Završena 4. Međunarodna konferencija o komuniciranju u praksi Portorož 2006

Sarajevo-x.com
4. Međunarodna konferencija o komuniciranju u praksi Portorož 2006, koja se odvijala u Kongresnom centru Grand Hotela Metropol u Portorožu, završila je s predstavljanjem najuspješnijih projekata pet slovenskih agencija za odnose s javnošću, članica Slovenskog udruženja agencija za odnose s javnošću (ZOJS).

Studio 3S je predstavio projekt osvještavanja javnosti o upravljanju komunalnim otpadom i otpadnom ambalažom na području grada Maribora, Imelda Ogilvy je govorila o tome da li i kako komunicirati pri najavi ili nenajavi preuzimanja tvrtke, Informa Echo je predstavila primjer upravljanja otpacima - Centar Kogor kao poslovna mogućnost. Dan su zaključili Studio Kernel s primjerom vrednovanja i preobrata vrijednosti uslužne robne marke Triglav zdravstveno osiguranje i SPEM Komunikacijska skupina s primjerom komuniciranja u ulozi dosezanja poslovnih ciljeva Pivovarne Laško. Organizatori ovogodišnje konferencije, kojoj je prisustvovalo oko 120 sudionika iz srednje i JI Europe, bili su Londonska škola za odnose s javnošću (LSPR) i Slovensko udruženje agencija za odnose s javnošću (ZOJS).

Uz 13 strukovnih predavanja koja su trajala dva dana, u četvrtak poslijepodne održan je i okrugli stol "Komuniciranje u potporu poslovnim ciljevima". Pod vodstvom Božidara Novaka, direktora SPEM Komunikacijske skupine i predsjednika ZOJS-a, govorili o sinergiji i konfliktima u suradnji menadžera i komunikatora. Među govornicima su bili Sandi Uranc, direktor marketinga Gorenja, Sabrina Povšič Štimec, voditeljica službe za odnose s javnošću RTV Slovenija, Ross Bethell, partner i direktor u Aquila Financial Limited iz Velike Britanije, Volker Weber, direktor Volker Weber Consulting i predavač na Njemačkoj akademiji za PR iz Njemačke i Mojmir Ocvirk, regionalni direktor za razvoj i partner Imelda Ogilvy. Zajednički zaključak prisutnih bio je da će se komunikacijsko tržište i dalje razvijati i rasti. Komunikatori su sve više oni koji upravljaju ugledom. Savremeni menadžeri uvijek bolje razumiju doprinos komuniciranja ka dosezanju poslovnih ciljeva svojih organizacija koje će komuniciranje sve više suoblikovati. »Usmjereno komuniciranje ka poslovanju« je i bila središnja tema ovogodišnje konferencije, na kojoj su svoje znanje i iskustva s područja komuniciranja sa prisutnima dijelili domaći i strani stručnjaci. Među njima su bili Simon Quarendon, generalni tajnik Svjetskog udruženja agencija za odnose s javnošću (ICCO); Marko Kryžanowski, predsjednik uprave tvrtke Petrol, Žiga Debeljak, predsjednik uprave Mercatora, Sandi Uranc, direktor marketinga Gorenja i ostali.