Po njegovim riječima, za ta tri mjeseca prodano je 170 tisuća ulaznica, što predstavlja rekord u dosadašnjem četverogodišnjem radu jezera.
"Time smo dokazali da je Panonika postala istinska turistička destinacija i pokretač razvoja turizma ne samo u Tuzli nego i u regiji. Jedan od glavnih razloga za uspješnu turističku sezonu je dobro vrijeme, ali i dobre organizacione pripreme za sezonu i marketinške promocije, te mnoštvo sportskih, kulturnih i zabavnih manifestacija, čime je ovo poduzeće upotpunilo svoj rad", kazao je Porobić.
Kao i ranijih godina, Panonika u podsezoni organizira cjelodnevne izleta za osnovne i srednje škole. U tijeku je završetak projekta muzejske postavke arheološkog parka Neolitsko sojeničko naselje, gdje će posjetitelji moći prisustvovati satu povijesti u prirodi.
"Mi nudimo svoje sportske terene, nudimo zabavu, odnosno organiziranje igranki, karaoka, ugostiteljske usluge, što znači da oni koji to žele i u podsezoni mogu dobiti vrlo lijep i jeftin provod", dodao je Porobić.
Osim toga, Panonika se sprema za zimske aktivnost na razvoju zimskog sporta u Tuzli. Kao i prošle godine u pripremi je klizalište na otvorenom u sportskom centru Teleks.