BiH
2

Za održavanje zgrade Vlade RS potrošeno više od odobrenog budžeta

FENA
Služba za zajedničke poslove Vlade Republike Srpske (RS) u prošloj godini "probila" je budžet na rashodima po osnovu korištenja materijala, roba i usluga te utroška energije, komunalnih i komunikacionih usluga.

Ova služba obavlja stručne, operativno-tehničke, ugostiteljske, pomoćne i druge poslove koji spadaju u nadležnost zajedničkih poslova za potrebe Vlade RS-a, ministarstava i drugih organa RS-a koji su smješteni u Administrativnom centru Vlade RS-a u Banjoj Luci.

Iako su zbog krize bile na snazi mjere štednje, rashodi po osnovu korištenja materijala, robe i usluga su iskazani u iznosu od 2.530.901 KM, što je za čak 13 posto više od rebalansom odobrenog budžeta i za tri posto više u odnosu na prethodnu godinu.

Prekoračenja po pojedinim pozicijama rashoda su pokrivena realokacijama u okviru i između budžetskih korisnika, utvrdila je Glavna služba za reviziju javnog sektora RS-a.

Rashodi po osnovu utroška energije, komunalnih i komunikacionih usluga su iskazani u iznosu od 1.434.195 KM, što je za 28 posto više od rebalansom odobrenog budžeta i za sedam više u odnosu na prethodnu godinu.

Za utrošenu električnu energiju iz budžeta RS-a plaćeno je 455.338, toplotnu energiju 503.921, utrošeno lož-ulje 237.875, vodu i kanalizaciju 41.506, usluge deratizacije 44.918, odvoza smeća 27.883, telefonske i poštanske usluge 34.860 i komunalne i komunikacione usluge 87.894 KM.

I prekoračenje troškova energije, komunalnih i komunikacionih usluga je pokriveno realokacijama nakon rebalansa budžeta u okviru i između budžetskih korisnika.

Služba servisira troškove vode, kanalizacije, odvoza smeća, električne i toplotne energije za Administrativni centar Vlade Republike Srpske, kao i za „staru“ zgradu Vlade RS i za zgradu u Palama, a od novembra 2012. godine i za objekt „Dom banke“ u selu Brus na Trebeviću.

Rashodi za režijski materijal su iskazani u iznosu od 240.899 KM, što je za jedan posto više od rebalansom odobrenog budžeta, a za 10 posto niže u odnosu na prethodnu godinu.

Samo za „hemijski“ materijal utrošeno je 61.091, a materijal i pomagala za održavanje čistoće koštali su čak 125.090 KM.

Rashodi za tekuće održavanje su iskazani u iznosu od 712.870 KM, što je za dva posto više od rebalansom odobrenog budžeta i odnose se na troškove održavanja zgrada (206.507 KM), opreme (334.214 ) i ostale troškove tekućeg održavanja (172.149 KM).

Na kraju prošle godine u Službi je bilo 215 zaposlenih, ali, iako je prošlo više od pet godina od osnivanja, na ovu službu nisu preneseni svi poslovi i zadaci koji su definirani Uredbom Vlade RS-a, utvrdila je Glavna služba za reviziju javnog sektora RS-a.

Pravilnikom je sistematizovano radno mjesto internog revizora, koje nije popunjeno.

Možda su i zato rashodi za bruto naknade troškova i ostalih ličnih primanja zaposlenih iskazani u iznosu od 182.402 KM, što je za šest posto više od rebalansom odobrenog budžeta, a odnose se na: naknade za prijevoz 140.125, pomoć radnicima 26.213, naknade za rođenje djeteta 10.651, naknade za jubilarne nagrade 1.358 i ostale rashode 4.055 KM.