On je novinarima nakon sjednice Vlade rekao da se mora održavati konkurentnost Željeznica RS sa željezničkim preduzećima iz okruženja, te pratiti tehnološki razvoj i dostignuća i da je s tim u vezi neophodno vršiti izgradnju i rekonstrukciju infrastrukture kako bi Željeznice mogle odgovoriti svim zahtjevima tržišta.
Čubrilović je naglasio da je bilo neophodno zakonom obuhvatiti i pruge uskog kolosijeka zbog standarda koji se primjenjuju, dodajući da RS ima uskotračnu prugu Višegrad - Dobrun i da se vode aktivnosti u vezi sa izgradnjom dionice uskotračne pruge Srnetica - Mlinište - Šipovo.
"Izmjenama i dopunama ovog zakona izvršeno je djelimično transponovanje direktive EU o žičarama projektovanim za prevoz lica, odnosno data je definicija, način projektovanja i izgradnje, te ovlaštenje ovom ministarstvu da donese pravilnik o žičarama", rekao je Čubrilović.
On je naveo da je to urađeno jer BiH nastoji da uredi ovu oblast kao i u okruženju, jer se žičare smatraju željezničkim saobraćajem na sajli.