Na radno-konsultativnoj sjednici Vlada RS-a je zadužila sva ministarstva da za direktore, zamjenike direktora i izvršne direktore javnih preduzeća, javnih ustanova i Investiciono-razvojne banke, kao i za direktore i zamjenike direktora republičkih uprava i republičkih upravnih organizacija, agencija i vanbudžetskih fondova iz svoje nadležnosti izvrše analizu isplaćenih dodatnih primanja, po visini i strukturi.
Rok za izvršenje ove obaveze je ponedeljak, 14. aprila, saopćeno je iz entitetske vlade.
Vlada RS-a je odlučila i da direktori, zamjenici direktora i izvršni direktori u javnim preduzećima, javnim ustanovama, agencijama, vanbudžetskim fondovima i Investiciono-razvojnoj banci mogu biti članovi samo jednog Upravnog odbora ili nadzornog odbora ili odbora za reviziju.
Svi direktori, njihovi zamjenici i izvršni direktori u javnim preduzećima javnim ustanovama, agencijama, vanbudžetskim fondovima i Investiciono-razvojnoj banci, dužni su putem resornih ministarstava informisati Vladu o svojoj odluci u kom upravnom ili nadzornom odboru ili odboru za reviziju žele nastaviti raditi, a da u ostalim podnesu ostavke.
Rok za izvršenje i ove obaveze je ponedjeljak 14. april.
Vlada RS-a, kao vlasnik „Puteva RS“, prihvata mandate direktora i izvršnih direktora tog javnog preduzeća i zadužila je Nadzorni odbor da donese odluku o njihovom razrješenju i imenovanju v.d. direktora i izvršnih direktora u ovom preduzeću.