Kada je riječ o željezničkom putničkom saobraćaju, utvrđen je interes za pravce Sarajevo - Zagreb - Sarajevo na relaciji Sarajevo - Maglaj, Čapljina - Sarajevo - Čapljina, Sarajevo - Čapljina - Sarajevo i Doboj - Sarajevo - Doboj.
Za željeznički kombinovani saobraćaj utvrđen je interes za relacije Doboj - Čapljina granica, Brčko granica - Čapljina granica, Semizovac - Čapljina granica, Sarajevo Teretna - Čapljina granica, Alipašin most - Čapljina granica, Maglaj - Čapljina granica, Čapljina granica - Lukavac i Kreka - Brčko granica.
Razlog za donošenje Odluke je potreba da se provede zakonska odredba po kojoj Federacija BiH sufinansira obavljanje usluga željezničkog putničkog i kombinovanog saobraćaja po prethodno iskazanom interesu i za tako iskazan interes Federalno ministarstvo prometa i komunikacija zaključuje godišnji ugovor sa Željeznicama FBiH.
Linije koje su utvrđene u Odluci su usaglašene sa Ministarstvom saobraćaja i veza RS-a i objavljene u Redu vožnje 2013/14.
Osnove za ovakvu odluku su pospješivanje razvoja željezničkog putničkog saobraćaja koji ima više pozitivnih refleksija na saobraćaj u Federaciji BiH, od kojih se posebno ističu manja upotreba cesta, smanjenje emisije izduvnih gasova, podizanje ekološke svijesti građana i veća sigurnost u saobraćaju.
Vlada FBiH danas je, također, dala saglasnost za usvajanje Plana sredstava za finansiranje željezničke infrastrukture za razdoblje 2014 - 2018 godine, koji će biti dostavljen Parlamentu FBiH na usvajanje.
Prema Planu, broj putničkih vožnji u FBiH treba da, s 22.630 u ovoj, poraste na 36.500 u 2018. godini. Kod teretnih vozova je, u istom periodu, riječ o povećanju s 32.715 na 38.272, saopćeno je iz Ureda za odnose s javnošću Vlade FBiH.