Sudionici skupa bili su profesori, studenti, predstavnici resornih ministarstava i političkih partija, a namjera organizatora je da diskusije na odgovarajući način koristi u svojim programima.
Sudionici smatraju da je apsurdno govoriti o Bolonjskom procesu ako nije stvoren bh. univerzitetski sistem. Upozoreno je da u BiH ima osam univerziteta koji rade po sedam nastavnih programa.
Ukazano je na činjenicu da nije dovoljno to što se reformom obrazovanja bave univerziteti i visokoškolske ustanove, te da i država mora uraditi svoj dio posla. S tim u vezi, istaknuto je da u BiH nedostaju adekvatna zakonska legislativa iz oblasti visokog obrazovanja i novac za provođenje reformskog procesa.
Kao veliki problem u provođenju Bolonjskog procesa istaknut je i nedostatak stručnih kadrova, te napomenuto da je i za to opet neophodan novac. Istaknut je pozitivan primjer Kantona Sarajevo gdje, kako je rečeno, zahvaljujući angažmanu bivšeg resornog ministra, u proteklom periodu angažirano oko 200 novih asistenata, ali i upozoreno da to nije slučaj i s drugim kantonima.
Naglašeno je i to da studenti uopće nisu krivi za stanje koje trenutno vlada u bh. obrazovnom sistemu, te da su oni, kako je rečeno, materijal koji nosioci obrazovnog sistema treba da skroje.
Bolonjski proces je označen kao proces harmonizacije visokog obrazovanja u Evropi i definira osnovne ciljeve koji treba da budu provedeni do 2010. godine.