{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


"Visoko obrazovanje između Bolonje i anarhije"

F
13.3.2007. u 15:08
0
0
"Visoko obrazovanje između Bolonje i anarhije"
0
"Visoko obrazovanje između Bolonje i anarhije"
BH Radio 1 i Konrad Adenauer Stiftung organizirali su danas u zgradi RTV doma u Sarajevu okrugli sto o temi "Obrazovanje između Bolonje i anarhije", a cilj organizatora bio je animirati javnost i političke faktore da se počne uvoditi red u visoko obrazovanje kao važnu oblast društvenog života i životnog profiliranja mladih ljudi.
Sudionici skupa bili su profesori, studenti, predstavnici resornih ministarstava i političkih partija, a namjera organizatora je da diskusije na odgovarajući način koristi u svojim programima.

Sudionici smatraju da je apsurdno govoriti o Bolonjskom procesu ako nije stvoren bh. univerzitetski sistem. Upozoreno je da u BiH ima osam univerziteta koji rade po sedam nastavnih programa.

Ukazano je na činjenicu da nije dovoljno to što se reformom obrazovanja bave univerziteti i visokoškolske ustanove, te da i država mora uraditi svoj dio posla. S tim u vezi, istaknuto je da u BiH nedostaju adekvatna zakonska legislativa iz oblasti visokog obrazovanja i novac za provođenje reformskog procesa.

Kao veliki problem u provođenju Bolonjskog procesa istaknut je i nedostatak stručnih kadrova, te napomenuto da je i za to opet neophodan novac. Istaknut je pozitivan primjer Kantona Sarajevo gdje, kako je rečeno, zahvaljujući angažmanu bivšeg resornog ministra, u proteklom periodu angažirano oko 200 novih asistenata, ali i upozoreno da to nije slučaj i s drugim kantonima.

Naglašeno je i to da studenti uopće nisu krivi za stanje koje trenutno vlada u bh. obrazovnom sistemu, te da su oni, kako je rečeno, materijal koji nosioci obrazovnog sistema treba da skroje.

Bolonjski proces je označen kao proces harmonizacije visokog obrazovanja u Evropi i definira osnovne ciljeve koji treba da budu provedeni do 2010. godine.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: