Tri mjeseca od izlaska
0

Veliko interesovanje za knjigu "PRavo na uspjeh"

Sarajevo-x.com
Adis Hasaković
Adis Hasaković
Knjigu o odnosima s javnošću “PRavo na uspjeh!, 63 praktične upute i savjeta kako do vašeg PR cilja”, nakon nepuna tri mjeseca naručile su vodeće bh. kompanije, banke i organizacije.

Riječ je o prvoj bosanskohercegovačkoj knjizi o odnosima s javnošću, koja se bavi teoretskim i praktičnim uputama kako kreirati, provesti i kontrolirati jednu PR strategiju potkrijepljenu mnogobrojnim praktičnim primjerima koje je autor imao priliku doživjeti na "vlastitoj koži".

Knjiga na praktičan način vodi čitatelja kroz sve bitne korake u kreiranju i provedbi PR kampanje, počev od osmišljavanja PR strategije, preko PR koncepta, određivanja ciljnih skupina i komunikacijskih kanala, do definiranja PR instrumenata i provedbe PR plana.

Tako su, u međuvremenu, knjige naručili BH Telecom, HT Mostar, Američki univerzitet u BiH, Monting GmbH, Meggle, T3, Unipromet, Kolba, Coloseum, Aquarius Ogilvy, Vijeće za štampu u BiH, ured gradonačelnika Grada Sarajeva, Agencija za državnu službu, javna preduzeća, Unicredit Bank, Hypo Alpe Adria Bank, Raiffeisen Bank, NLB Tuzlanska banka, Volksbank, Sparkasse, ali i BSO osiguranje, Euroherc, ASA Osiguranje, zatim Konzum, Kiseljak, Tešanjski dijamant, Fakultet političkih nauka Sarajevo, Univerzitet Vitez, Općine Bihać, Kakanj, Olovo, Pale..., te udruženja građana, itd.

"Knjiga je nastala pod dojmom vrlo intenzivnog profesionalnog, ali i emotivnog naboja koji je uslijedio nakon provedbe brojnih PR kampanja u proteklih nekoliko godina. Želja mi je bila da i na ovaj način dokumentiram jedan period profesionalnog razvoja, ali i da se na neki način odužim svima onima koji su mi pomogli u tome. Često su PR-ovci, poput vitezova novog doba, primorani boriti se protiv vjetrenjača i suvisle stvari pojašnjavati nesuvislim ljudima. Upravo zato, umjesto posvete, svima njima pripada 'PRavo na uspjeh!'", pojašnjava autor Adis Hasaković.

Recenzenti knjige su doc. dr. Fahira Fejzić, profesorica na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, i dugogodišnji urednik i novinar, Dževdet Tuzlić (u prilogu recenzije). Dizajn potpisuje Dževad Pejdah. Knjigu je izdao Media Content Management (MCM) iz Sarajeva.