{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


umrli.ba: virtuelne Fatihe i svijeće za preminule

S
29.10.2009. u 20:00
0
6
umrli.ba: virtuelne Fatihe i svijeće za preminule
0
umrli.ba: virtuelne Fatihe i svijeće za preminule
Internet sve više postaje mjesto na kojem ljudi čuvaju uspomene na svoje bližnje koji su preminuli. Tom se trendu odnedavno priključila i popularna društvena mreža, a u BiH već nekoliko mjeseci postoji stranica www.umrli.ba, na kojoj se objavljuju posmrtnice i sjećanja na osobe iz cijele BiH.
Kako je za Sarajevo-x.com rekao Enis Zeherović, ideja je nastala u želji da se pokrene nesvakidašnji i neubičajni biznis.

"Pokušali smo uočiti čega nema na našem tržištu i uočili smo da kod nas nema ničeg sličnog", rekao je Zeherović, koji inače radi kao inžinjer informatike u velikoj domaćoj informatičkoj kompaniji.

Trend da se uspomene na preminule sve češće čuvaju na internetu Zeherović objašnjava time da je to lakši način da se podijeli informacija, jer je danas ljudima koji cijeli dan provedu u foteljama i pred računarima teško izaći na ulicu i otići do table sa osmrtnicama.

Na stranici se nalaze uglavnom osmrtnice koje Enis sam postavlja na portal, a plan je da se u narednom periodu sklope sporazumi sa pogrebnim društvima koja bi slala informacije o umrlim.

"Cilj je da osmrtnice šalju pogrebna društva i građani. Sa Pokopom iz Visokog smo potpisali ugovor i oni nam šalju nekeinformacije", rekao je Zeherović.

Zanimljiva mogućnost koju stranica www.umrli.ba nudi svojim posjetiocima je klik na ikonu na osmrtnici kojom posjetioci "prouče" Fatihu ili upale svijeću. Na dijelu stranicu pod nazivom "Sjećanja/obavijesti", nalaze se slike nekoliko poznatih osoba čiji je cilj popularizacija stranice. Tu se nalazi osmrtnica Adil beg Zulfikarpašića kojem su korisnici "proučili" 47 Fatiha i Toše Proeski kojem je upaljeno 97 svijeća u znak sjećanja.

Iako se stranica ne reklamira, Zeherović kaže da je posjećenost u porastu.

"Na osnovu posjeta i komentara pokušavamo usavršiti stranicu i onda ćemo je reklamirati kao gotov proizvod", rekao je Zeherović dodajući da prepreku predstavlja i nedostatak finansijskih sredstava i sponzora.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: