U Sarajevu nema noćnog javnog prevoza i neće ga biti
Na pitanje da li u GRAS-u postoji inicijativa za uvođenjem cjelonoćnog prevoza, u odgovoru koji je stigao iz tog preduzeća stoji da "preduzeće GRAS ima liniju koja saobraća radnim danima poslije ponoći, a radi se o autobuskoj liniji br. 31e Vijećnica - Dobrinja, koja funkcioniše do dva sata."
Tom je autobuskom linijom, koja uredno i redovno saobraća i predstavlja jedan od rijetkih pozitivnih primjera u GRAS-u riješeno pitanje prevoza putnika na navedenoj dionici do dva sata, dok se građani koji žive na području Ilidže, naprimjer, i u navedenom terminu moraju snalaziti za prevoz, a o načinima transporta nakon njega ne treba ni govoriti.
Iz GRAS-a su istakli da su jedno vrijeme imali organizovani noćni prevoz na tramvajskim linijama koje su saobraćale do dva sata, ali je njihovo iskustvo pokazalo da je veoma mali broj putnika koristio prevoz (dva-tri), a u istom periodu je zabilježen i veći broj napada na vozače i kontrolore naplate od strane lica koja su uglavnom bila u alkoholiziranom stanju ili pod utjecajem "drugih narkotičkih sredstava".
Iz GRAS-a su rekli da će, ukoliko se bude javio interes građana za uvođenjem dodatnih polazaka ili potreba za dodatnim linijama, biti spremni, uz saglasnost ministarstva saobraćaja KS, pripremiti uspostavljanje dodatnog broja polazaka ili, pak, dodatnih linija za noćni prevoz.
Iako interes građana Sarajeva, posebno mladih, zasigurno postoji, još uvijek nije pokrenuta nikakva zvanična inicijativa ili akcija kojom bi se odgovornim skrenula pažnja na potrebu uvođenja saobraćajnih linija tokom 24 sata.
Prije nešto više od dvije godine, sarajevski Radio 202 organizovao je peticiju za uvođenje noćnog prevoza. Nažalost, nekoliko dana prije početka peticije je ubijen Denis Mrnjavac, a organizatori su onda odlučili prikupljati potpise za otvaranje zatvora za maloljetne delikvente.
Jedan od urednika i voditelj Radija 202, Arnel Šarić, podsjetio je da je namjena peticije promijenjena zbog Denisove smrti, ali da se od tada ekipa 202-ke nije bavila tim problemom.
Osim što se problemi stanovnika Sarajeva u vezi sa javnim prevozom gomilaju, gomilaju se i kontrolori i zaštitari kojih je svakim danom sve više i više, rekli bismo dovoljno i za rad u tri smjene.