Savremeni sistem komunikacije aktiviran je 1. januara 2016. godine, zahvaljujući donaciji u okviru Projekta jačanje institucija vlasti i procesa u BiH (SGIP), koji finansira USAID.
Intranet je jedinstveni sistem komunikacije unutar određene institucije, koji je namjenski u ovom slučaju prilagođen radu i funkcionisanju Parlamenta FBiH. Riječ je o platformi koja omogućava umreženu, brzu, sigurnu i efikasnu službenu komunikaciju unutar jedne institucije i, kao takav, predstavlja interni komunikacijski kanal kojim se ubrzava komunikacija između različitih organizacijskih jedinica u oba doma Parlamenta Federacije BiH.
"Uvođenjem intraneta u Parlament FBiH ispunjavamo još jedan segment reforme javne uprave, a osim toga važno je istaći da ćemo ubrzati komunikaciju i povećati produktivnost rada ove institucije", izjavio je Edin Mušić, predsjedavajući Parlamenta FBiH.
Ovaj jedinstveni sistem interne komunikacije uveden je u oba doma parlamenta FBiH. U obraćanju medijima predsjedavajuća Doma naroda Parlamenta FBiH Lidija Bradara je istakla kako će se zahvaljujući novom sistemu ubrzati protokoliranje i arhiviranje, ali i rad pisarnice.
"Ključna stvar je što ćemo sada moći postići velike uštede od potrošnje papira, telefona i drugih sredstava", naglasila je Bradara.
U procesu instaliranja intraneta, SGIP je za Parlament Federacije BiH kupio server za intranet, osigurao potrebne licence, kao i softver kreiran na osnovu specifičnih potreba institucije, te omogućio obuku za uposlene u Parlamentu Federacije BiH.
U zvaničnoj prezentaciji intraneta, koji je danas zvanično prešao u vlasništvo oba doma parlamenta FBiH, naglašeno je da će članovi parlamenta i svi uposlenici imati brz i jednostavan pristup dokumentima, moći će komunicirati porukama, koristiti digitalnu arhivu i imati jednostavan pregled svih planiranih aktivnosti.