BiH
25

U Parlamentu FBiH očekuju veće uštede i bolji rad nakon uvođenja intraneta

Piše: S. H.
Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
U Parlamentu FBiH danas je održana zvanična prezentacija novog sistema interne komunikacije unutar te institucije, intraneta koji finansira Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID). To je prva institucija koja je uvela ovaj jedinstveni interni sistem komuniciranja, s ciljem većih ušteda i kvalitetnijeg rada.

Savremeni sistem komunikacije aktiviran je 1. januara 2016. godine, zahvaljujući donaciji u okviru Projekta jačanje institucija vlasti i procesa u BiH (SGIP), koji finansira USAID.

Intranet je jedinstveni sistem komunikacije unutar određene institucije, koji je namjenski u ovom slučaju prilagođen radu i funkcionisanju Parlamenta FBiH. Riječ je o platformi koja omogućava umreženu, brzu, sigurnu i efikasnu službenu komunikaciju unutar jedne institucije i, kao takav, predstavlja interni komunikacijski kanal kojim se ubrzava komunikacija između različitih organizacijskih jedinica u oba doma Parlamenta Federacije BiH.

"Uvođenjem intraneta u Parlament FBiH ispunjavamo još jedan segment reforme javne uprave, a osim toga važno je istaći da ćemo ubrzati komunikaciju i povećati produktivnost rada ove institucije", izjavio je Edin Mušić, predsjedavajući Parlamenta FBiH.

Ovaj jedinstveni sistem interne komunikacije uveden je u oba doma parlamenta FBiH. U obraćanju medijima predsjedavajuća Doma naroda Parlamenta FBiH Lidija Bradara je istakla kako će se zahvaljujući novom sistemu ubrzati protokoliranje i arhiviranje, ali i rad pisarnice.

"Ključna stvar je što ćemo sada moći postići velike uštede od potrošnje papira, telefona i drugih sredstava", naglasila je Bradara.

U procesu instaliranja intraneta, SGIP je za Parlament Federacije BiH kupio server za intranet, osigurao potrebne licence, kao i softver kreiran na osnovu specifičnih potreba institucije, te omogućio obuku za uposlene u Parlamentu Federacije BiH.

U zvaničnoj prezentaciji intraneta, koji je danas zvanično prešao u vlasništvo oba doma parlamenta FBiH, naglašeno je da će članovi parlamenta i svi uposlenici imati brz i jednostavan pristup dokumentima, moći će komunicirati porukama, koristiti digitalnu arhivu i imati jednostavan pregled svih planiranih aktivnosti.