Foto: Fotoservis
U osnovnim školama u Bosni i Hercegovini u gotovo svim nastavnim predmetima izučava se više od 90 posto zajedničkih sadržaja, saopćilo je Ministarstvo civilnih poslova BiH, pozivajući se na konstataciju domaćih i stranih eksperata koji su analizirali upotrebu nastavnih planova i programa unutar projekta "Osiguranje kvaliteta obrazovanja u BiH", koji finansira Evropska unija.
Zajednička jezga nastavnih planova i programa, usvojena od nadležnih ministara obrazovanja u BiH u 2003. godini, u učenju matematike u osnovnim školama u BiH zastupljena su s 90 posto, historije - s 91, geografije - 94, fizike, biologije i hemije - po 96, tehničke kulture - 93 i fizičkog vaspitanja - 95 posto.
Visoki procent identičnosti posebno je značajan ako se ima u vidu da škole imaju autonomiju i zakonom definiranu slobodu kreiranja i realizacije nastavnih sadržaja po svom izboru.
Ostvareni napredak i značaj afirmacije ovakvih podataka pozdravljen je jučer na sjednici Konferencije ministara obrazovanja u BiH.
Možda vas zanima
Vezani članci