{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


U deset bh. gradova se "očajavalo" pred izbornu šutnju

S
1.10.2010. u 19:45
0
19
U deset bh. gradova se "očajavalo" pred izbornu šutnju
0
Dan prije predizborne šutnje održana je velika čajanka ispred sarajevske katedrale i u još devet bh. gradova. U Sarajevu je prolaznicima podijeljeno oko 45 litara čaja – za buđenje građanske svijesti.
Da nestandardan promotivni materijal – kecelje, kutljače i rukavice za štednjak – izaziva veliku pažnju potvrđuje i činjenica da su građanke i građani tražili materijal više i čak čekali da akcija završi ne bi li im aktivistice dale i sopstveni materijal.

Ovom simboličnom akcijom 13 nevladinih organizacija okupljenih oko inicijative Osnaživanje uloge žene – 101 razlog zašto glasati – poslali su poruku građanima i građankama da prije finalne odluke 3. oktobra stanu na tren, razmisle ako treba i popiju šolju čaja prije nego što donesu odluku koja će odlučiti o BiH naredne četiri godine.

Nosioci projekta "Osnaživanje uloge žena 101 razlog zašto glasati za ženu" su TPO Fondacija koja koordinira ovim projektom, Udruženje INFOHOUSE kao vlasnik brenda 101 razlog i Fondacija CURE kao vodeća organizacija koja se bavi pitanjima položaja žena u bh. društvu, te 10 partnerskih organizacija sa područja cijele BiH.

Cilj pokretanja projekta je povećanje svijesti i broja ženskih glasova u političkom životu Bosne i Hercegovine.

U okviru projekta organizovali su 140 edukacija uz pomoć partnerskih organizacija (Udružene žene Banja Luka, Glas žene Bihać, Lara Bijeljina, UG Grahovo Bosansko Grahovo, Forum žena Bratunac, Asocijacija mladih BD Brčko, Li Women Livno, Žena BiH Mostar, VESTA Tuzla i Medica Zenica) sa područja cijele BiH. Također su u okviru projekta organizovali 11 javnih debata, na kojima su gosti/gošće bile osobe iz javnog života BiH.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: