{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


TV1 odgovara premijeru FBiH Nerminu Nikšiću

S
14.9.2012. u 18:11
16
TV1 odgovara premijeru FBiH Nerminu Nikšiću
16
TV1 odgovara premijeru FBiH Nerminu Nikšiću
Televizijska kuća TV1, u današnjem saopćenju za javnost, tvrdi da se nastavljaju pristisci premijera Federacije BiH Nermina Nikšića na ovu kuću, "a u cilju ograničavanja slobode informisanja i utjecanja na uređivačku politiku te kuće, kao što je objavljivanje pisma grupe bivših radnika TV1 na službenoj stranici Vlade Federacije".
"Pismo bivših radnika RTM-TV1 je jedino koje je premijer javno objavio, pored stotina hiljada nezadovoljnih radnika drugih kompanija u Federaciji BiH i njihovih reakcija", navodi se u saopćenju TV1.

Njegov postupak, tvrde u TV1, predstavlja neosporni atak na ovu TV kuću, jer jedini razlog za ovakav postupak federalnog premijera leži u činjenici što "otvoreno govorimo o brojnim greškama, sumnjivim poslovima, nepotizmu i zloupotrebama položaja, kako osobno gospodina Nikšića, tako i njegove političke partije kojoj pripada".

U saopćenju navode da prilažu i pismo svih uposlenika RTM-TV1, kao i potvrde o uredno plaćenim porezima, doprinosima i PDV-om, odnosno o svim izmirenim obavezama, zaključno sa jučerašnjim danom.

Iz rezimea dosadašnjeg rada, kako ističu, potvrđuju uspješno i uredno poslovanje te kuće.

U saopćenju stoji da je RTM-TV1 26. augusta proslavila je uspješnu dvogodišnjicu rada, a za te dvije godine više od dvije stotine mladih ljudi je dobilo šansu da bude dio tima ove TV kuće.

"Kao rezultat toga, naša TV kuća umjesto 40, koliko je brojala na početku, sada ima 80 stalno uposlenih mladih ljudi i više od 30 u saradničkom statusu", dodaje se.

Navodi se da je RTM-TV1 samo u protekle dvije godine uplatila državi, po osnovu direktnih i indirektnih poreza, iznos od 1.164.012 KM. Od toga se 751.378,42 KM odnosi na poreze i doprinose, a 412.633,80 KM na uplaćeni PDV.

Iz TV1 napominju da uprkos objektivnim i subjektivnim teškoćama sa kojima se susreću uspijevaju uspješno poslovati i izmirivati obaveze prema uposlenicima i državi na šta su ponosni.

"Pod objektivnim okolnostima mislimo na zaista teške okolnosti poslovanja za svaki privredni subjekt u Federaciji BiH na čijem je čelu upravo Nermin Nikšić, a subjektivne podrazumijevaju kontinuirani pritisak i zabranu rada isključivo i samo sa našom TV kućom svih javnih kompanija, kao i svih drugih firmi koje imaju saradnju sa Vladom na čijem je čelu premijer Nikšić", stoji u saopćenju.

Uprkos svemu, RTM-TV1 je opstala, kako u najtežim vremenima grada Mostara, tako i u protekle dvije godine.

Ovo saopćenje su uputili na adrese novinarskih udruženja u BiH, Uredu visokog predstavnika, Ambasadi SAD-a u BiH, te svim ambasadama članicma PIC-a, kao i drugim državnim i entitetskim institucijama u BiH.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: