{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Tuzla: Raspravljano o pravima potrošača

F
25.1.2012. u 17:03
0
0
Tuzla: Raspravljano o pravima potrošača
0
Tuzla: Raspravljano o pravima potrošača
Tuzla (Foto: Fotoservis)
Rasprava na temu "Sklapanje uličnih ugovora-zamke i zlouporabe prava potrošača" održana je danas u Tuzli.
Svrha rasprave, koja je upriličena u organizaciji Minsitarstva trgovine, turizma i prometa Tuzlanskog kantona i Udruženja potrošača Klub potrošača TK, je otvaranje rasprave o agresivnim marketinškim kampanjama kojima se kupci vrlo često dovode u zabludu, pravima potrošača da budu dovoljno i kvalitetno informirani o uslugama i robama koje kupuju, neadekvatnim mjestima kupovine i sklapanju ugovora, nejasnim odredbama ugovora, cijenama roba i usluga, računima i nemogućnosti reklamacije, te prodaji usluga za koje nije dostignuta posebna razina tehničke pripremljenosti od strane davatelja usluga.

Minsitar trgovine, turizma i prometa TK-a Aziz Čačković posebno se osvrnuo na agresivne marketinške kampanje u kojima se, kako kaže, praktično dira u dostojanstvo građana. "Ide se toliko agresivno i napadno da se ne vodi računa o kvalitetu proizvoda koji se nudi, do toga da se namjerno skrivaju lošije strane tih proizvoda. O svemu tome razgovaramo i s akterima aktivnosti, ali i s predstavnicima nadležnih institucija i svih onih koji su zainteresirani da daju svoj doprinos kako bi se stanje u ovoj oblasti u idućem razdoblju popravilo na puno bolji način i razinu nego što je sada", naglasio je Čačković, te poručio da će na području TK-a sigurno biti pokretani prekršajni ili kazneni postupci protiv onih koji zloupotrebljavaju prava potrošača.

Krajnji cilj današnjeg skupa, koji je samo prvi u nizu koji se trebaju upriličiti u idućem razdoblju, je poboljšanje položaja potrošača u BiH, odnosno podizanje nivoa svijesti prodavaca usluga i da svoje poslovanje i marketinške kampanje urede u skladu s dobrom poslovnom praksom i običajima i pozitivnim zakonskim propisima iz oblasti trgovine, zaštite potrošača i obligacijskih odnosa, podizanje svijesti potrošača o njihovim pravima koja proizilaze iz pozitivnih zakonskih propisa iz oblasti trgovine, zaštite potrošača i obligacijskih odnosa, istaknuto je danas.

Današnjoj raspravi, među ostalima, prisustvovali su su prof. dr. Izudin Hasanović, dekan Pravnog fakulteta Univerziteta u Tuzli s višim asistentima Anitom Petrović i Mirelom Čokić, Mediha Bakalović, pomoćnica Ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, predstavnici Općine Tuzla i općinske inspekcije Tuzla, inspektori Kantonalne uprave za inspekcijske poslove TK-a, te predstavnici BH Telecoma, HT Eroneta i M:Tel telekom operatera, saopćeno je iz Ureda za zajedničke poslove kantonalnih organa TK-a.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: