{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


"Tužit ću sve medije koji su objavili da sam reketaš"

S
28.12.2010. u 21:05
0
29
"Tužit ću sve medije koji su objavili da sam reketaš"
0
"Tužit ću sve medije koji su objavili da sam reketaš"
Hadžiomerović: Sramotna diskreditacija
Mediji u vlasništvu Željka Kopanje objavili su skandaloznu priču ispisanu perom Denisa Kuljiša, koju je prenijela novinska agencija Srna, a zatim i Radiotelevizija Republike Srpske, da je Bakir Hadžiomerović, urednik magazina Federalne televizije "60 minuta", reketario hrvatsku firmu INA i sebi priskrbio 30.000 eura!
Kuljiš, koji, inače, za Nezavisne novine ispisuje tekstove u kojima veliča Milorada Dodika kao političara budućnosti, u posjedu je papira koji je, poslao direktor preduzeća "Interina" DOO iz Mostara, u vlasništvu korporacije INA, Franjo Božić, predsjedniku Uprave u Zagrebu Tomislavu Dragičeviću. Božić, piše Kuljiš prema faksu koji je odaslan Dragičeviću, obavještava kako je razgovarao sa Hadžiomerovićem, "te dogovorio da isti neće napadati konzorcij INA-MOL-ENRGOPETROL, poradi čega mu je plaćen iznos od 30.000 eura u gotovini".

Kuljiš u "Nezavisnim" piše kako ovaj papir ima i državni odvjetnik Mladen Bajić, kao i USKOK te hrvatska policija. "Reketaš" Hadžiomerović, po Kuljišu, nakon isplaćenog novca okrenuo se atakovanju na konkurenciju INA-e, bosanskobrodsku rafineriju koja je prodata (bolje reći, poklonjena) Rusima, a Kuljiš i taj kontekst širi, atribuirajući Dragičevića čovjekom od povjerenja bivšeg predsjednika Hrvatske Stjepana Mesića, koji je, opet, verbalno ratovao sa Dodikom, za razliku od Ive Josipovića koji posjećuje Banju Luku, što Mesiću ne odgovara, itd.

Dokapitalizacija Energopetrola

Podsjećanja radi, dokapitalizacija INA/MOL-a posao je koji je obavila Vlada Federacije BiH u mandatu premijera Ahmeda Hadžipašića, 2006. godine. Tada su, zaista, Hadžiomerović i tadašnji urednik magazina "Dani" Senad Pećanin, bili najglasniji (ali ne i jedini) novinari koji su ukazivali na loše odredbe ugovora. Ne samo tada, nego i kroz godine nakon. Prozvanog Hadžiomerovića upitali smo za komentar cijelog slučaja. Riječi nije štedio.

"To je septička jama. U suštini, radi se o brutalnoj konstrukciji koja je potpuno očekivana od mafijaške organizacije Željka Kopanje, Milorada Dodika i njihovog koalicionog partnera Dragana Čovića. Što se mene tiče, tužit ću i autora teksta, i poslodavca i sve medije koji su ovu priču objavili na takav sraman način", rekao je za Sarajevo-x.com Hadžiomerović, podsjećajući da ovo nije prvi put da u medijima Željka Kopanje bude prozvan za reketaša.

"Sjetit ćete se da sam 'reketirao' i HT Eronet, čuo sam da je na Alternativnoj televiziji izjavio da sam na platnom spisku HT Eroneta. SIPA je istražila slučaj, i na kraju su zaključili da nema nikakvih dokaza, da nema osnove. To Kopanjini mediji nisu objavili. Pretpostavljam da je sljedeće što će objaviti da sam kupovao umjetničke slike za Ivu Sanadera. Neka, što god objave, ja ću ih za sve tužiti i dobiti", kategoričan je Hadžiomerović.

Bijednici ispostavljaju račun

Pozadina slučaja, smatra Urednik "60 minuta", jeste "pokušaj mafije da se diskreditiram".

"Nije ugodno kada ti ovi bijednici ispostavljaju računa. Nadam se da je ovdje na djelu pravna država, i da će uskoro doći dan kada će se organizatori ovakvih namještaljki odgovarati za ono što su uradili. Ovo neće zaustaviti mene ni moje kolege da se obračunavamo sa sistemskom mafijom koja bi da podijeli državu", kazao je Hadžiomerović, potcrtavajući da je Franju Božića u životu uživo vidio samo jednom, da su se rukovali, i ništa više.

Narednih dana ćemo pratiti šta se događa u ovom slučaju koji odiše mrakom i spletkama, a nažalost je upetljan novinarski esnaf blizak političkim centrima moći.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: