{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Tucaković: Mediji u BiH u funkciji političkih elita

F
13.4.2008. u 14:27
0
0
Tucaković: Mediji u BiH u funkciji političkih elita
0
Tucaković: Mediji u BiH u funkciji političkih elita
Naši mediji, svi odreda, u funkciji su odgovarajućih političkih elita koje imaju različite političke ciljeve, pa mediji djeluju kako hoće te političke elite", rekao je u nedjelju Šemso Tucaković, profesor na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu na sesiji Asocijacije nezavisnih intelektualaca Krug 99.
Dodao je da u BiH zapravo nema klasičnih nezavisnih medija jer svi zavise od odgovarajućih centara moći.

Tucaković je govorio i o globalnoj propagandi s akcentom na situaciju u BiH. Kazao je da su mediji uvijek u funkciji propagande i ostavarivanja određenih političkih ciljeva.

Kao vrlo važnim pitanjem naglasio je organizaciju medijskog sistema na nivou BiH i funkcionisanja medija na nivou entiteta i lokalnih zajednica. "Od načina organizacije, efikasnosti i rezultata koji se u tom smislu postignu zavisiće i stabilizacija BiH", rekao je Tucaković.

"Možemo stabilizovati BiH na ekonomskom planu, ali ako je ne stabilizujemo na medijskom planu uvijek ćemo proizvoditi retrogradne svijesti koje će rušiti postignute rezultate na ekonomskom i političkom planu", istaknuo je Tucaković.

Naveo je da su dva koncepta ostala iz rata i da oni i dalje proizvode svijest koja je utemeljena na ratu, koja razara biće BiH i negativno djeluje na mogućnosti njenog razvoja. To je, naglašava Tucaković, na periferiji interesovanja političkih snaga i elita u BiH.

"Možemo reorganizovati policiju, ali ako ostane koncept koji razara našu svijest i djeli nas po etničkim osnovama, sutra će biti lako razoriti ono što je stvoreno", dodao je uvodničar ovonedjeljnje sesije Kruga 99 Tucaković.

Podtema sesije bila je "razvlačenje pameti bh. građana" u kontekstu medijske propagande. Mediji u tom smislu, kako je rečeno, sigurno imaju veliku ulogu, samo je pitanje je do kog stepna mogu ići. Sve zapravo zavisi od toga da li propaganada koju medij lansira odgovara kriterijima koji se postavljaju u psihologiji kao preduslov da bi nešto uspjelo u smislu mjenjanja stavova ljudi

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: