Cilj te kampanje, koja se odvija u organizaciji entitetskih ministarstava trgovine i turizma, te turističkih udruženja pod pokroviteljstvom državnog Ministarstva vanjske trgovine i ekonomskih odnosa, je promovisanje turističke atrakcije i kapacitete naše zemlje stranim turistima koji na putu k moru prolaze kroz našu zemlju, te ih na taj način pokušati zadržati dan duže u posjetu BiH.
Prema Ećimovićevim riječima, kampanja će se odvijati istovremeno na tri granična prijelaza - Gradiška, Bosanski Brod i Izačić na kojima će se distribuirati promotivni paketi za svaki automobil kojim putuju strani državljani.
Promotivni paket je pripremljen u saradnji s domaćim partnerima iz oblasti turizma i sadržavat će promotivnu vrećicu, pozdravno pismo, turističku kartu naše zemlje, CD s promotivnim filmom, te druge promotivne materijale i brošure.
Direktor Misije USAID-a Howard Sumka, koja je podržala kampanju "Podizanje konkurentnosti razvojem klastera", istaknuo je da će vlada SAD-a i dalje nastaviti podržavati razvoj turizma u ovoj zemlji jer jačanjem te ekonomske grane BiH će se sve više približavati euroatlantskim integracijama, a samim tim razvijat će se i njena ekonomija u cjelini.