Nakon nedavnog obilaska gradilišta graničnog prijelaza Bijača, na kojem je prije nekoliko dana JP Autoceste FBiH završilo radove i prije predviđenog roka, ambasador Sorensen je posjetio i mjesto izgradnje jednog od najzahtjevnijih objekata koridora 5C. U delegaciji s ambasadorom Sorensenom bila je i Ilaria Ragnoni, drugi sekretar Ambasade Italije te predstavnici ureda Specijalnog predstavnika EU u BiH.
"Kontinuirani interes ambasadora Sorensena i predstavnika drugih diplomatskih misija za naše aktivnosti nam govori da Autoceste FBiH imaju podršku Evropske unije", istakao je Karić i izrazio uvjerenje da će evropske investicijske institucije kontinuirano podržavati projekat izgradnje autocesta u našoj zemlji.
"Podrška Evropske unije nam je dalji motiv da Autoceste FBiH kvalitetom radova, poštivanjem rokova i transparentnošću poslovanja opravdaju povjerenje kako građana i građanki Bosne i Hercegovine, tako i investitora iz EU", zaključio je Karić.
Ambasador Sorensen je naglasio kako je EU zainteresirana za projekat koridor 5C jer je to projekat od iznimne važnosti za Bosnu i Hercegovinu pošto otvara i brojna radna mjesta.
"Čestitam kompanijama, radnicima i svima koji su uključeni u radove i na do sada završenom poslu i radujem se otvaranju, ne samo cijelog autoputa Sarajevo-Zenica, nego i završetku radova cijelog koridora 5C, poručio je Sorensen.
Tunel 1. mart i Most 3 na poddionici Drivuša – Gorica predstavljaju značajne infrastrukturne projekte u Bosni i Hercegovini na čijoj su izgradnji angažovane domaće kompanije. Po završetku radova tunel 1. mart (tunel Vijenac) bit će najduži tunel u Bosni i Hercegovini i bit će jedan od najmodernijih i najopremljenijih tunela u regiji.
Završetak tunela 1. mart planiran je za mart 2014. godine, čime će u funkciji biti cjelokupna dionica autoceste Sarajevo - Zenica.