BiH
4

Skupština KS će formirati radnu grupu koja će rješavati probleme u GRAS-u

FENA
Foto: Klix.ba
Foto: Klix.ba
Epilog današnje hitne sjednice Skupštine Kantona Sarajevo koja je trajala osam sati je usvajanje zaključaka kojim je predviđeno da menadžment u Kantonalnom javnom komunalnom preduzeću "Gradski saobraćaj - GRAS" odmah uruči vozačima nalog za pokretanje gradskog saobraćaja.

Zastupnici su jednoglasno izglasali i da će nakon što se uspostavi saobraćaj u Sarajevu, Vlada KS razgovarati s legitimnim predstavnicima KJKP GRAS.

Zaključeno je i da će Kolegij Skupštine Kantona Sarajevo formirati radnu grupu od pet zastupnika koja će se uime Skupštine KS uključiti u rješavanje problema u ovom preduzeću.

Nakon usvajanja ovih zaključaka zastupnicima se obratio zamjenik predsjednika Sindikata komunalne privrede u GRAS-u Amir Muminović koji je kazao da je ovo preduzeće na izdisaju ali ne zaslugom 1.700 radnika u GRAS-u.

Uposlenici GRAS-a, kaže Muminović, očekuju da se konačno prestanu pisati zaključci koji će završavati u ladicama te da Vlada KS krene sistemski raditi kako bi firma koja postoji 125 godina nastavila raditi.

Iznio je i podatak da je 2006. godine radnim danima saobraćalo 120 autobusa i 45 trolejbusa, a danas je u saobraćaju 40 autobusa i 20 trolejbusa sumnjive ispravnosti.

Upozorio je da radnici GRAS-a tri godine ne mogu ovjeriti knjižice, a posljednjih pet godina ne uplaćuju se plate kako bi trebalo po zakonu, i zamolio je da Skupština KS kao vlasnik firme učini sve kako bi ona "ozdravila".

Na kraju je najavio da će se radnici GRAS-a i dalje boriti za svoja prava, ali po zakonu.

U ime Sindikata vozača GRAS-a Enes Dizdarević se izvinio građanima zbog ove situacije te kazao da je zadovoljan zaključcima koje je Skupština KS danas usvojila

Premijer KS Suad Zeljković je s druge strane najavio da Vlada neće pristati na bilo kakve ucjene, kazavši da su poduzete pravne radnje i one će biti dovedene do kraja.

Radnici GRAS-a 2. aprila obustavili su javni gradski prijevoz, a iako je Vlada KS osigurala 90 autobusa koji su kao alternativa uključeni u gradski prijevoz to nije bilo dovoljno za zadovoljenje potreba Kantona.

Kako je ranije ministar saobraćaja KS Jusuf Bubica vozila javnog gradskog prevoza postupno su počela izlaziti na ulice Sarajeva te kazao da su oranizatori ove nelegalne obustave konačno su shvatili da više ne mogu činiti nedjela koja su činili i da moraju pustiti osnovna sredstva za javni gradski saobraćaj koja su u vlasništvu KS.