Kampanja je ralizirana kroz info promocije, a današnji info štandovi na nekoliko lokacija u gradu predstavljaju finale velikog karavana info promocija, koje je OIA od 13. do 20. jula organizirala u 50 gradova BiH.
Kako je kazao za Fenu izvršni direktor OIA Jan Zlatan Kulenović, štandovi OIA mladima, ali i svim zainteresiranim prolaznicima, nude informativne i edukativne materijale sa pojašnjenjem izbornog procesa te ilustriranim političkim sistemom BiH uz sve nivoe vlasti, društvenu igricu "Igram, glasam, pobjeđujem!", specijalno napravljenu za ovaj projekt, a ponuđena je i mogućnost da se bh. političarima napiše željena poruka.
"Info brošura predstavlja provokaciju, informaciju i edukativni materijal, ona nije svojevrsno propovijedanje, već smo koristili čistu matematiku i dokazali da je za mnoge pozicije u Parlamentu BiH potreban mali broj glasova te da brojčanost mladih ima veliku ulogu u izboru nove vlasti", kazao je Kulenović.
On dodaje kako je OIA od jula fokus svog rada usmjerila upravo na mlade, u namjeri da podigne njihovu svijest o značaju izlaska na izbore te o brojnosti njihovih glasova.