Zimska turistička i praznična ponuda glavnog grada Bosne i Hercegovine je obogaćena mnoštvom zabavnih sadržaja koji će biti organizirani tokom 36 dana trajanja Marketa. Postavljen je PAN Winter Pub, gdje će posjetitelji svakog dana moći uživati u koncertima, promocijama i degustacijama.
Osvjetljenje će krasiti park duže od mjesec dana, a svi se nadaju snijegu narednih dana kako bi ugođaj bio potpun.
Program će svakodnevno biti organiziran i na vanjskoj bini BH Telecom ULTRA Stagea, a Market će i ove godine donijeti pregršt zabava za najmlađe u sklopu dječije igraonice - Argeta Junior Play House.
Coca-Cola Sarajevo Holiday Market će, kao i prethodne tri godine uljepšati prazničnu atmosferu u Sarajevu, pa će se katolički Božić, Nova godina, pravoslavni Božić, te pravoslavna Nova godina obilježiti uz prelijepo ukrašen Trg oslobođenja- Alija Izetbegović.
Coca-Cola Sarajevo Holiday Market nastao je iz želje da se olimpijskom Sarajevu vrati doživljaj zime u njenom punom sjaju, a smišljen je po uzoru na božićne sajmove koji se mogu naći u gotovo svakom od gradova zapadne Evrope, dok je prvi Holiday market održan davne 1570. godine u Strasbourg-u u Francuskoj.