{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Saradnja BiH i Francuske na razvoju turizma u BiH

F
6.6.2006. u 12:40
0
0
Saradnja BiH i Francuske na razvoju turizma u BiH
0
Saradnja BiH i Francuske na razvoju turizma u BiH
Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH, u saradnji s Ambasadom Republike Francuske u našoj zemlji, organiziralo je u utorak u Sarajevu konferenciju o razvoju turizma međunarodnim marketingom.
"BiH ima značajne turističke potencijale, ali mora još mnogo raditi na razvoju turizma i svijetu učiniti dostupnim svoj turistički proizvod. U tome treba da nam pomognu i iskustva razvijenih zemalja i zahvalni smo na naporima koje u tome pravcu čini Francuska, jedan od svjetskih lidera u toj oblasti", kazao je na otvaranju konferencije ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH Dragan Doko.

Svjetsko vijeće za turizam objavilo je podatke da je ukupan direktni i indirektni uticaj turizma na bh. ekonomiju u 2005. dostigao skoro milijardu KM. To je više od 7 posto ukupnog BDP-a, dok se broj zaposlenih u turizmu procjenjuje na više od 50.000 ili 5 posto ukupno zaposlenih u BiH.

Doko je podjetio da je krajem prošlog mjeseca potpisan memorandum na osnovu koga je Francuska u resorno bh. ministarstvo rasporedila svog državnog službenika koji će raditi kao savjetnik za turizam do sredine 2007. godine, a bit će plaćan iz budžeta Francuske.

Razvoj turizma, kako je naglasio francuski ambasador u BiH Henry Zipper de Fabiani, važno je područje, posebno za zemlje u tranziciji i nužno je imati ciljanu politiku koju treba inkorporirati u strategiju i akcione planove. U tom kontekstu bitnim je označio i promociju privatne inicijative u partnerstvu s javnim sektorom.

Ekspert u turističkom marketingu i predsjednik kompanije “Interface Tourism” Gael De La Porte Du Theila održao je predavanje o međunarodnom marketingu u funkciji razvoja turizma.

On je istakao da je BiH područje koje obiluje raznolikim potencijalima za razvoj turizma, što je rezultat njenoga geografskog položaja, izuzetnih prirodnih ljepota i kulturnohistorijskih vrijednosti koje daju dodatnu vrijednost stvaranju specifičnoga turističkog proizvoda i obogaćuju ponudu.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: