"BiH ima značajne turističke potencijale, ali mora još mnogo raditi na razvoju turizma i svijetu učiniti dostupnim svoj turistički proizvod. U tome treba da nam pomognu i iskustva razvijenih zemalja i zahvalni smo na naporima koje u tome pravcu čini Francuska, jedan od svjetskih lidera u toj oblasti", kazao je na otvaranju konferencije ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH Dragan Doko.
Svjetsko vijeće za turizam objavilo je podatke da je ukupan direktni i indirektni uticaj turizma na bh. ekonomiju u 2005. dostigao skoro milijardu KM. To je više od 7 posto ukupnog BDP-a, dok se broj zaposlenih u turizmu procjenjuje na više od 50.000 ili 5 posto ukupno zaposlenih u BiH.
Doko je podjetio da je krajem prošlog mjeseca potpisan memorandum na osnovu koga je Francuska u resorno bh. ministarstvo rasporedila svog državnog službenika koji će raditi kao savjetnik za turizam do sredine 2007. godine, a bit će plaćan iz budžeta Francuske.
Razvoj turizma, kako je naglasio francuski ambasador u BiH Henry Zipper de Fabiani, važno je područje, posebno za zemlje u tranziciji i nužno je imati ciljanu politiku koju treba inkorporirati u strategiju i akcione planove. U tom kontekstu bitnim je označio i promociju privatne inicijative u partnerstvu s javnim sektorom.
Ekspert u turističkom marketingu i predsjednik kompanije “Interface Tourism” Gael De La Porte Du Theila održao je predavanje o međunarodnom marketingu u funkciji razvoja turizma.
On je istakao da je BiH područje koje obiluje raznolikim potencijalima za razvoj turizma, što je rezultat njenoga geografskog položaja, izuzetnih prirodnih ljepota i kulturnohistorijskih vrijednosti koje daju dodatnu vrijednost stvaranju specifičnoga turističkog proizvoda i obogaćuju ponudu.