Sabina Ćudić: Napraviti katastar školskih objekata da znamo gdje i koliko ulagati
Ovakva vrsta katastra, pojasnila je zastupnica Ćudić, pomogla bi Kantonu da u svakom momentu u kakvom stanju je odgojno-obrazovna infrastruktura.
"Važno je da na osnovu činjenica, a ne paušalnih procjena, određujemo u koje školske objekte treba ulagati, kako bismo osigurali da svako dijete u KS, koje ide u školu ili vrtić, ima zadovoljavajuće uslove u prostoru u kojem provodi veliki dio vremena“, kazala je ona
U prvoj fazi bi se popisali osnovni podaci o objektima: godina izgradnje, korišteni propisi u to vrijeme, spratnost, gabariti objekta, broj i opis prostorija, osnovni arhitektonsko-građevinski nacrti u digitalnoj formi, detaljni opisi i godište radova na objektu.
"Suština prve faze bila bi da imamo podate o oštećenjima, potrebnim intervencijama i prioritetnosti. Svi bi objekti bili označeni šiframa. Druga faza bi bila u znaku izrade elaborata na osnovu kojeg bismo znali koliko nam budžetskog novca treba za sanaciju i modernizaciju školskih objekata“, pojasnila je Ćudić.
Inicijativa, u čijoj izradi je učestvovao Regionalni odbor NS Sarajevo, predviđa stalno osvježavanje digitalizirane baze podataka, prvenstveno popisa postojećeg inventara i planova modernizacije, a s takvom bazom podataka, kako je rekla zastupnica Ćudić, "mnogo racionalnije ćemo raspolagati sa budžetskim novcem“.