Jedan od roditelja Nedžad Smajlović ocijenio je u izjavi za Agenciju Feni da vlasti u Republici Srpskoj nisu imale sluha za rješavanje njihovog problema zbog čega su njihova djeca izgubila ovu školsku godinu.
"Više puta smo slali pozive za razgovor o rješavanju našeg problema predsjedniku i premijerki Republike Srpske, kao i samom ministru Mutabdžiji. Oni su se oglušili na naše pozive za dijalog", ističe Smajlović.
On također očekuje da će se na nivou BiH pronaći rješenje, uz poruku da je i dalje njihov osnovni zahtjev uvođenje nacionalne grupe predmeta u nastavu.
"Ne odustajemo od tog zahtjeva, po cijenu da djeca izgube i narednu školsku godinu", kategoričan je Smajlović.
Ministar prosvjete i kulture RS-a Goran Mutabdžija izrazio je uvjerenje da će se na nivou BiH pronaći adekvatno rješenje da se ne bi dešavali slučajevi bošnjačkih đaka iz Vrbanjaca kod Kotor-Varoši koji su izgubili školsku godinu, jer nije uvedena nacionalna grupa predmeta na čemu su insistirali odbijajući dolazak na nastavu.
Mutabdžija je danas u izjavi Agenciji Fena rekao da se u ovoj školskoj godini, kako kaže, nažalost, više ništa ne može učiniti za te bošnjačke đake.
"Priča o školi u Vrbanjcima je, nažalost, za nas završena. U aprilu smo i mi se tim pitanjem više nećemo baviti i ostajemo kod ocjena koje smo dali ranije", rekao je Mutabdžija, ponovivši da smatra da je cijeli ovaj problem "ispolitiziran“.
Naveo je da su više puta predstavnici njegovog resora razgovarali s delegacijom roditelja bošnjačkih đaka iz Vrbanjaca, ali, kako tvrdi, bez uspjeha.
Uvjeren je da se ista situacija, da ovi učenici ne krenu na nastavu, neće ponoviti u septembru na početku naredne školske godine.
"Mislim da do toga neće doći, jer ćemo na nivou BiH postići konsenzus o ovom pitanju koje je bilo predmet spora", zaključio je ministar prosvjete i kulture RS-a Goran Mutabdžija u izjavi Agenciji Fena.
U ovoj područnoj školi u Vrbanjcima ima 52,78 posto bošnjačke djece, odnosno od 269 učenika njih je 149-oje Bošnjaka, čime po zakonskim propisima imaju pravo na nacionalnu grupu predmeta.