BiH
0

Reklama koja je zapanjila svijet: "23 vs. 39"

Klix.ba
<b>Michael Jordan</b> vježba u dvorani sam, puca uokolo. Vrata se otvaraju na drugoj strani, i ulazi niko drugi nego još jedan Michael Jordan. Samo što je ovo MJ sa zdravijim nogama, MJ iz 87, zajedno sa dresom Bullsa i brojem 23, i parom starih Air Jordan tena na nogama. Iskustvo protiv gladi za pobjedom. Mudrost lice u lice sa mladalačkom nepromišljenošću. Finte sa distance protiv akrobacija oko obruča. To je nova reklama za Gatorade, "23 vs. 39". Reklama koju kada pogledate, jednostavno se zapitate, <b>kako su to napravili?</b> (link na reklamu u nastavku)

Mogli su tražiti pomoć Clonaida, ali nisu. Našli su donekle jednostavniju soluciju - kompjutere, naravno. Kreativni tim iz Element 79 studija u Chicagu je došao do ideje prošlog ljeta, kada su napravili photoshopiranu sliku dva Jordana licem u lice sa naslovom "23 vs. 39", da bi poslije napravili jednu od najimpresivnijih sportskih reklama ikad viđenih.

Naravno, današnji stari Jordan ne može izvoditi poteze koje je mogao uraditi prije 16 godina. Niti su mogli naći pravog dubla, jer je Jordan jednostavno previše prepoznatljiv.

Glavni čovjek Element 79 tima, Dennis Ryan je potražio pomoć Digital Domaina, kuće za vizuelne efekte Jamesa Camerona, ekipe koja je napravila impresivnu, foto-realističnu repliku Vina Diesela u akcionom spektaklu "xXx".

Prvo što su morali uraditi bilo je lasersko skeniranje Jordanove glave i ramena, da bi napravili tačan 3D model. Tome su dodali hiljade fotografija Michaelove glave, vrata, i prsa - slike iz blizine, daljine, i svakog mogućeg ugla - i kao rezultat su dobili veoma tačnu digitalnu skulpturu Michaela Jordana na kompjuteru. Zatim su kompjuteriziranog Jordana podmladili, radeći sa arhiviranim slikama iz 87 godine.

Zatim su morali pronaći košarkaša koji je imao Jordanovo tijelo, a i sposobnost izvedbe akrobacija koje je MJ izvodio u svojoj mladosti. Od svih košarkaša u Sjedinjenim Državama, uspjeli su pronaći samo jednog, trenutnog Harlem Globetrottera Kevina Daleya. Ono što se zapravo u reklami vidi je 1-na-1 utakmica između sadašnjeg Jordana i Daleya, samo što su Daleyu 3D animatori izbrisali glavu i ramena, i stavili iste od kompjuterski podmlađenog Jordana.

Zbog prirode ljudske kože, animatori su morali razviti poseban software koji je generirao kožu koja realno djeluje, inače bi Jordanova digitalna glava izgledala kao iz novina izrezan isječak naljepljen na Daleyevo tijelo. Ciljali su da naprave kompjuterski generiranu kožu koja radi iste stvari kao i prava kada se rasteže preko tijela. Zanimljiv je i podatak da je čak 5 ljudi radilo na animaciji Jordanovog trademarka dok zakucava - isplaženog jezika, a ostali su radili na njegovim pogledima, slijezanju ramena i smijanju.

Rezultat? Duel iz snova svakog ljubitelja košarke. Mlado protiv starog. Najbolji protiv najboljeg. A možete ga pogledati ovdje.