{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


RAK: OBN kažnjen sa 6.000, FTV sa 5.000 i BHT 1 sa 2.000 KM

F
16.1.2006. u 17:07
0
0
RAK: OBN kažnjen sa 6.000, FTV sa 5.000 i BHT 1 sa 2.000 KM
0
RAK: OBN kažnjen sa 6.000, FTV sa 5.000 i BHT 1 sa 2.000 KM
Regulatorna agencija za komunikacije (RAK) je, zbog kršenja odredbe Općih uvjeta dozvole i Pravila o poštivanju obaveza iz autorskog prava, stanici TV OBN izrekla novčanu kaznu u iznosu od 6.000 KM.
Kako je saopćeno iz RAK-a, 22. septembra prošle godine predstavnik agencije "Sesame Workshop" uputio je dopis TV OBN-u u kojem upozorava da je u njihovom programu primjećeno emitiranje dječijih emisija "Ulica Sezam", te da "Sesame Workshop" kao ekskluzivni vlasnik svih prava na spomenuti program nije izdao ovoj stanici nikakvu saglasnost za emitiranje.

Zahtijevali su da TV OBN odmah prekine s daljim emitiranjem tog programa, što stanica nije učinila.

Novčana kazna u iznosu od 5.000 KM izrečena je i RTV FBiH na osnovu kršenja odredbi Kodeksa za emitiranje RTV programa, jer je 22. septembra 2005. godine u okviru centralne informativne emisije Dnevnik 2 emitirala prilog izvještaj sa konferencije za štampu OHR-a u kojem se odmah nakon riječi najave priloga čuju zvuci oponašanja mačijeg oglašavanja "mijaukanja", koji se nastavljaju i tokom samog priloga.

Uzimajući u obzir odgovornost i ulogu javnog servisa za emitiranje, neprihvatljivo je da upravo oni svojim načinom izvještavanja iskazuju potpuni neprofesionalizam koji prevazilazi granice pristojnosti i uljudnosti, navodi se u saopćenju RAK-a.

Dodaje se kako je ovo sedmi put da je RTV FBiH prekršila neko od pravila i propisa Agencije, a peti put u kontinuitetu utvrđeno je kršenje člana pristojnost i uljudnost Kodeksa za emitiranje RTV programa.

BHTV 1 je zbog kršenja odredbi Pravilnika o medijskom predstavljanju političkih subjekata u izbornom periodu, naloženo da plati novčanu kaznu u iznosu od 2.000 KM.

U skladu sa profesionalnom obavezom, ali i prema Pravilniku o medijskom predstavljanju političkih subjekata, BHT 1 je bila dužna osigurati pokrivanje prijevremenih izbora za općinskog načelnika u općinama Gornji Vakuf/Uskoplje, Bijeljina i Grude, što stanica nije učinila.

Radi kršenja odredbi RAK-a Pravila o poštivanju obaveza iz autorskog prava, RTV BN je izrečena novčana kazna u iznosu od 1.000 KM. Utvrđeno je da je RTV BN 4. augusta 2005. godine u emitiranoj emisiji “Kako izgraditi povjerenje” neovlašteno koristila kraće dijelove dokumentarnog filma “Oluja nad Krajinom” u ukupnom trajanju od 10 minuta i 5 sekundi.

Također, Alternativnoj televiziji (ATV) je izrečena sankcija upozorenja radi kršenja odredbi Pravilnika o medijskom predstavljanju političkih subjekata u izbornom periodu.

Ista sankcija je izrečena i HRTV Kiseljak - KISS TV radi kršenja odredbi članova Općih uvjeta dozvole i odredbe člana 4.1. Snimci programa Kodeksa za emitiranje RTV programa, saopćeno je.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: