{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


RAK donio nove odluke za RTV stanice u BiH

N
6.1.2005. u 20:14
0
0
RAK donio nove odluke za RTV stanice u BiH
0
RAK donio nove odluke za RTV stanice u BiH
Odbor za implementaciju Regulatorne agencije za komunikacije (RAK) donio je nove odluke na redovnoj sjednici održanoj 22. decembra 2004.
Ovom odlukom RTV-u ALFA izrečena je novčana kazna u iznosu od 50.000 KM jer je 3. novembra 2004. emitirala ramazansku Hutbu koja je svojim sadržajem nosila jasnu huškačku poruku i na otvoren način omalovažavala vjerska uvjerenja drugih bh. naroda.

RTV FBiH je u programu vezanom za slučaj ''Vakufska banka'' 20., 22. i 23. septembra 2004. izvještavala na jednostran način o poduzetoj istrazi nadležnih tijela te nije uključila stajalište zainteresirane strane, zbog čega im je naređeno da plate kaznu od 5.000 KM.

NRTV Studio 99 je kažnjen s 2.000 KM jer 20. i 21. oktobra 2004. u okviru večernjeg programa Vijesti ''OKO 22'' sadržavao dvosmislene i neprimjerene izraze koji su se odnosili na Fahrudina Radončića.

Odbor je 27. septembra 2004. utvrdio da Radio Grude Best emitira program na frekvenciji 98,5 MHz, iako za tu frekvenciju ne posjeduje dozvolu te im je stoga naređeno da plate novčanu kaznu u iznosu od 1.000 KM.

Radiostanici Boston Odbor je izrekao novčanu kaznu u iznosu od 1.000 KM, jer su 8. augusta 2004. utvrdili da Radio Boston ne emitira program na frekvenciji 1620 kHz, lokaciji Sanski Most, nego da za emitiranje programa koristi frekvenciju 87,9 MHz, za koju ne posjeduje dozvolu.

Razmotren je i slučaj RTV-a BN koji je 14. novembra 2004. emitirao dokumentarni program pod nazivom ''Pobij, pokrsti, protjeraj''. Odbor je odbacio slučaj zaključivši da emitiranjem spomenutog programa nije došlo do kršenja Kodeksa za emitiranje.

Odbor je uputio pisma i RTV-u FBiH i NTV-u Hayat za sljedeće emitirane programe - izvještavanje o smrti ukrajinske državljanke Olene Popik na RTVFBiH i emisiji NTV Hayat ''Arduana'' u kojoj se raspravljalo o homoseksualnim manjinama. Odbor je zaključio da u oba slučaja emitiranjem spomenutog programa nije došlo do kršenja Kodeksa za emitiranje.

Radio Foča nije emitirao program na frekvenciji 94,20 MHz - lokacija Čajniče, koji se tom odlukom Odbora Radiju Foči ukida.

Odbor je odlučio Radiju Trebinje ukinuti lokaciju Ljubinje jer su 16. jula 2004. utvrdili da taj radio ne emitira program na frekvenciji 106,80 MHz.

Također je utvrđeno da Radio Posušje ne emitira program na frekvenciji 88,50 MHz, lokacija Grude, te mu se ta lokacija ukida.

U slučaju radija Studio 88 Odbor je donio odluku da se toj radiostanici produži rok od 30 dana u kojem je postaja dužna početi emitirati program na lokaciji Stolac.

Na kraju, Odbor je donio rješenje kojim se utvrđuje da je firma KA Electronic d.o.o. Sarajevo, kao korisnik Opće dozvole za javnog mrežnog operatera, izdane 24. januara 2003., prekršila odredbe Zakona o komunikacijama te Opće dozvole za javnog mrežnog operatera pružajući bez propisane dozvole na svojoj mreži uslugu kablovske distribucije RTV programa. Zbog toga ta firma treba platiti novčanu kaznu u iznosu od 2.000 KM.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: