{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Radio Široki Brijeg kažnjen sa 1.000 KM zbog izvještaja o navijačkim neredima

F
4.1.2010. u 16:41
0
2
Radio Široki Brijeg kažnjen sa 1.000 KM zbog izvještaja o navijačkim neredima
0
Radio Široki Brijeg kažnjen sa 1.000 KM zbog izvještaja o navijačkim neredima
Regulatorna agencija za komunikacije (RAK) donijela je rješenja koja se odnose na kršenje pravila i propisa Agencije, saopćeno je iz RAK-a.
Preduzeću Balkan Press d.o.o. - TV Balkan oduzeta je dozvola za emitovanje jer je utvrđeno da stanica nije počela s redovnim emitovanjem programa u skladu sa uslovima dozvole izdate 6. septembra 2007.

Osim toga, utvrđeno je da je stanica u toku postupka dostavljala netačne informacije, što je također jedan od razloga za oduzimanje dozvole.

TV Vikomu je izrečena novčana kazna u iznosu od 5.000 KM jer je u programu "Vreme i dokumenti", emitovanom 21. septembra 2009. godine, javni resurs koji joj je dat na raspolaganje iskoristila u svrhu privatnih obračuna, emitujući niz uvredljivih i neprimjerenih komentara.

JP Radio postaja Široki Brijeg izrečena je novčana kazna u iznosu od 1.000 KM jer je u toku nereda u Širokom Brijegu 4. oktobra 2009. godine izvještavala o tim događajima na način koji može biti protumačen u smislu poticanja na nasilje, nered i nemire.

Pismena upozorenja izrečena su RTV FBiH jer je prekršila odredbe Kodeksa o emitovanju RTV programa te RTRS-u jer je prekršila odredbe Kodeksa o emitovanju RTV programa.

"RTV FBiH emitovala je 6.12.2009. godine, između ostalog, informaciju o slučaju ranjavanja 15-godišnjeg dječaka, kojom prilikom su emitovani snimci ranjenog dječaka. Agencija cijeni napore stanice da se ukaže na opasnost čuvanja oružja bez adekvatnog nadzora, naročito kad se ono učini dostupnim maloljetnicima, ali je utvrđeno da se cilj priloga mogao postići bez prikazivanja lica žrtve u krupnom planu, dakle bez narušavanja njene privatnosti, posebno imajući u vidu činjenicu da je žrtva maloljetnik", navodi se.

Radio televiziji Republike Srpske (RTRS) emitovala je 2.12. 2009. godine, u okviru informativne emisije Dnevnik s početkom u 19.30 sati, prilog u kojem je izvještavala o slučaju fizičkog nasilja nad 14-godišnjom djevojčicom iz Broda, smještenom u sigurnoj kući.

"U okviru priloga obavljen je razgovor s roditeljima maloljetnice, uz jasno navođenje njihovog identiteta, a snimljen je i prikazan dio kuće te unutrašnjost sobe djevojčice, kao i fotografije za koje se razumno može pretpostaviti da predstavljaju žrtvu nasilja", navodi se.

Agencija, ističe se, i u ovom slučaju podržava stanicu u nastojanjima da ukaže na problem nasilja nad maloljetnicima, ali smatra da je u tragičnoj priči o zlostavljanoj maloljetnoj djevojčici navedeno niz informacija koje su mogle na direktan način doprinijeti razotkrivanju identiteta djevojčice te dodatno naštetiti njenom ranjivom položaju.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: