BiH
23

Primjer iz Goražda: Upisna politika škole se prilagođava potrebama tržišta rada

Piše: E. A.
Srednja tehnička škola "Hasib Hadžović" u Goraždu obilježila je vrijedan jubilej, 55 godina postojanja i rada a najzanimljiviji dio programa obilježavanja svakako je kreativna prezentacija zanimanja koja se u okviru škole izučavaju. Posebno je to zanimljivo budućim srednjoškolcima prilikom odabira zanimanja.

U školsku godinu koja je u toku, u školu su upisana 453 učenika, u 17 odjeljenja, odnosno 7 struka i 14 stručnih zvanja.

"Mi u kontinuitetu nastojimo da upisna politika bude u skladu sa potrebama privrede. Pozivam i ovaj put i organe vlasti i privrednike da podrže našu školu u svakom pogledu. Jer, ulaganje u obrazovanje je ulaganje u budućnost. U našem slučaju ulaganje u Srednju tehničku školu je ulaganje u budućnost BPK Goražde i u regiju Goražde jer ako mi obezbjedimo sve uslove za odvijanje nastave u svim zvanjima koja obrazujemo onda će potrebe privrede biti zadovoljene", ističe Muhamed Pleh, direktor škole.

On dodaje da se godinama ulaže u opremanje škole, obuku nastavnog kadra i nabavku neophodnih mašina za praktični dio nastave. Sve to iz razloga što se upisna politika škole svake godine prilagođava potrebama tržišta rada tako da je značaj Srednje tehničke škole za privredu BPK Goražde izuzetan. Potvrđuje to i učenik druge generacije tehničke škole u Goraždu, Jusuf Hubjer, menadžer koji je godinama bio na čelu goraždanskog Unis Ginexa.

"Bez jake i kvalitene tehničke škole nema ni jake privrede. Ova škola je dala mnogo inžinjera, doktora, magistara, pravih radnika koji rade u privredi, ne samo za razvoj Goražda već i šire u BIH i van nje", smatra Hubjer.

U više od pet decenija rada tehnička škola proizvela je uspješne kadrove koji su danas dokazani privrednici, menadžeri, biznismeni ne samo u Goraždu i BiH nego diljem svijeta.

Školska takmičenja iz programa građanskog obrazovanja "Civitas", sportska takmičenja u odbojci i rukometu, trajala su tokom dana a prezentirana je i ideja o ponovnom osnivanju zadruga u školama koje bi pored razvijanja radnih navika donosile finansijsku dobit.