{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Pretrčavanje ulice kod Kampusa u Sarajevu: Životi studenata svakodnevno ugroženi

23.2.2015. u 22:00
137
113
Pretrčavanje ulice kod Kampusa u Sarajevu: Životi studenata svakodnevno ugroženi
137
 
Sarajevske ulice su postale veoma opasne za pješake. Svjedoci smo čestih saobraćajnih nesreća sa smrtnim ishodom ili u kojima pješaci zadobiju teške tjelesne povrede sa trajnim posljedicama.
Ulica Put života spaja ulice Hamdije Čemerlića i Halida Kajtaza (sjeverna longitudinala), od Pofalića do Željezničke stanice, a izgrađena je 2007. godine. Tada su urađene po dvije saobraćajne trake u cilju rasterećenja saobraćaja u glavnom gradu BiH.

Na ovom dijelu postoji problem jer nema pješačkog prelaza, a putnici, posebno studenti koji dolaze na autobusku stanicu, svakodnevno pretrčavaju ulicu prema Kampusu Univerziteta u Sarajevu. Ovo je još jedna lokacija gdje su građani saobraćajno ugroženi. Oni nesavjesni ne koriste ni pothodnik na Stupu, pa se postavlja pitanje šta je pravo rješenje.



Ministar saobraćaja u Kantonu Sarajevo Jusuf Bubica nam nije mogao dati više informacija o tome da li je na ovoj lokaciji planiran pješački prelaz, jer da bi pravilno prešli ulicu, građani moraju ići do semafora i kružiti do Kampusa, a na to se rijetko ko odlučuje.

Adnan Alikadić, stručni saradnik u Direkciji za ceste Kantona Sarajevo, nam je rekao da je trenutni izgled Sjeverne longitudinale i konačan. Urađena je dionica od Željezničke stanice do Ložioničke ulice.

"Sve je izvedeno po projektu i planskoj dokumentaciji. Urađen je kolovoz, razdjelni pojas i vertikalna i horizontalna signalizacija", kazao nam je Alikadić.

Potvrdio je da se svakodnevno dešava da građani pretrčavaju ulicu, ali da je po projektu ovo brza saobraćajnica na kojoj je maksimalna brzina 60 kilometara na sat. Dvije raskrsnice su na udaljenosti od 400 metara, gdje imaju semafori, pa bi se građani morali odlučiti na koju stranu žele kružiti.



"Novi pješački prelaz na tom mjestu bi iziskivao i postavljanje semafora, što bi izazvalo povećanje gužve, smanjen protok saobraćaja i veće probleme", pojasnio nam je Adnan Alikadić.

Mijenjanje projekta bi podrazumijevalo dublju saobraćajnu analizu kako bi se došlo do rješenja šta bi bilo potrebno da se obilježi pješački prelaz.

Na sreću, na ovoj dionici nisu registrovane saobraćajne nesreće sa smrtnim posljedicama. Od početka godine je registrovano 14 saobraćajnih nesreća, od kojih 12 sa materijalnom štetom, a u dvije su povrijeđeni pješaci koji su zadobili lakše tjelesne povrede, potvrđeno je za Klix.ba u MUP-u Kantona Sarajevo.

Kako nam je rekao ministar Jusuf Bubica, problem saobraćaja u Sarajevu bi trebao biti riješen dvjema longitudinalama (sjevernom i južnom), sa dijelom gradskog autoputa koji treba ići od nadvožnjaka na Ciglanama tunelom ispod Bjelava prema Bentbaši i ulicom Safeta Zajke da se veže na LOT 2 (autoput u Butilama).

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: