Turističko-promotivni logo BiH prvi put poslije rata našoj zemlji će dati vizuelni identitet izvan njenih okvira i unijeti nove i drugačije boje u sliku o našoj zemlji – istakao je na prezentaciji predsjedavajući Vijeća ministara BiH Adnan Terzić.
Imidž zemlje, kako je dodao, jedan je od ključnih faktora u privlačenju stranih investicija što zauzvrat vodi otvaranju novih radnih mjesta. U slučaju BiH to je važno i zbog razvoja svih turističkih potencijala zemlje. Prema sadašnjim projekcijama, BiH do 2015. godine od turzma trebala bi ostvarivati dobit od dvije milijarde KM.
Direktori FIPA-e i Turističkog udruženja u BiH, Haris Bašić i Šemasudin Džeko, naglasili su važnost da se sve domaće institucije aktivno uključe u promociju bh. resursa i mogućnosti u ovoj oblasti. Zadaća nadleženih vlasti, prema njihovim riječima, jeste da strateški djeluje prema razvoju konkretnih turističkih proizvoda i kreiranju povoljne klime za ulaganja uz podršku privatnog sektora.
Turističko-promotivni logo BiH uradili su domaći stručnjaci uz podršku projekta USAID BiH - Podizanje konkurentnosti razvojem klastera.
Direktor tog projekta David King naglasio je opredjeljenje da turistički i drvni sektor postanu konkurentni, razviju prodaju i izvoz i osiguraju veće zapošljavanje za šta, kako je naglasio, BiH treba stvoriti pozitivnu sliku na globalnom tržištu.
Logo će se koristiti prilikom promocije turističkih potencijala BiH i predstavljanja zemlje potencijalnim investitorima.