Objavljeno 19.03.2010. u 08:17 | Komentari: 65
Analiza Instituta IFIMES

Pravni genocid nad BiH

Međunarodni Institut IFIMES iz Ljubljane nastavlja se baviti pozadinom slučaja hapšenja bivšeg ratnog člana Predsjedništva BiH Ejupa Ganića u Londonu. Ovaj put analitičari Instituta javnosti predstavljaju informacije o skoro udruženim naporima, kako domaćeg pravosuđa i političara, tako i onih u Srbiji, u "pravnom genocidu" nad Bosancima i Hercegovcima. Donosimo najzanimljiviije dijelove.
povratak na članak...

Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Klix.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Klix.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Klix.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Unesite komentar
Nadimak*:

E-mail:

Upišite komentar*:
(Preostalo 1000 od 1000 karaktera)
 
Sve je to lijepo i krasno, samo jos da se ova organizacija nesto pita.
0
0
Srbija...sretno Federacija...kraj se blizi :) bicemo drugari i komsije kako treba
0
0
ovaj dodikovac dokic je najveci zlocinac, pa on stalno govori kako u sarajevu za vrijeme rata je bilo 500 (petstotina) logora???? pa ko normalan moze u to povjerovat?. pa bio je UN u sarajevu valjda bi napravili neke slike nesto zabiljezili. treba protiv njega podici optuznicu zbog sirenja mrznje i zbog sirenja dezinformacija, ili neka pokaze argumente, neka samo nabroji imena tih logora, eto ne treba nista vise.

druga stvar, ne brine mene ganic i ganici mene brine "obican" narod poput ilije jurisica, poput svih onih pravih bosanaca i boraca na kojima se kola uvijek slamaju radi malih politickih interesa. koji su ostali bez ikakvih prava, za koje se isti ti politicari nece po guzici pocesat, koji su prepusteni sami sebi.

A KAKO ZAUSTAVIT? pa nema tu zaustavljanja, nego vratiti istom mjerom, tj princip reciprociteta. Evo ima na youtube snimak Vojislava Kostunice u maskirnom odjelu na snajperskim polozajima iznad sarajeva, to je veci dokaz nego bilo sta sto imaju protiv ganica...
0
0
nadrealista
19.03.2010. u 08:50

@komunjara... jarane samo tako i na prvu! napadaj srbe, oni su za sve krivi i niko vise... to sto su ovaj izvjestaj napravili nasi veliki 'prijatelji' slovenci i sto je jurcevic hrvat i sto su umjesani englezi itd. nema veze... kriv je dodik, tadic, kostunica, kusturica, karadjordje, vuk karadzic, filip visnjic, mehmed pasa sokolovic, dragan stojkovic piksi, toma zdravkovic, lepa brena.......... samo udri po 'vlasima' i na prvu!!! lagali smo (sami sebe) lagali smo, zar lagati moREMO jos???
0
0
@komunjara
19.03.2010. u 09:03

potpisujem!
i treba HITNO REVIZIJA TUZBE PROIV SRBIJE!!!
NECE TO URADIT BARASIN JER JE ON SRPSKI AGENT VEC TREBAJU ZRTVE SRBIJE I GENOCIDASA CJELOKUPNO POTPISAT TUZBU I JAVNO TUZIT SRBIJU NA SVIM MOGUCIM MEDJUNARODNIM PRAVNIM INSTITUCIJAMA, I U USTAVNOM SUDU BIH-E!

"BARASANIN" JE "IZGUBIO LAP TOP I VAZNA DOKUPMENTA TJ NJEGOV STAN JE BIO OPLJACKAN DAN KAD JE BIO U HAGU IL ENGLESKOJ , SUCAJNOSTI NEMA, BOZO MIHAJLOVIC JE STAVLJEN NA FUNKCIJI PRIJE PAR DANA KO TUZIOC I POCE HAJKA NA BOSNJAKE!!!!
SLUCAJNOSTI NEMA I ZRTVE TARORISTICKE I FASISTICKA SRBIE TREBAJU TUZIT SRBIJU I GENOCIDASE!

KAD SE CETNICI SLOBODNO SETAJU I MANIFESTUJU PO GENOCIDNOJ TVOREVINI ZNAS ONDA DA POLICIJA U GENOCIDNOJ TVOREVINI IMA NAJMANJE HILJADU RATNIH SRPSKIH ZLOCINACA NA FUNKCIJI!!!

GRADJANI BOSNOHERCEGOVCI I TRAZITE PRAVDU!!!ONAJ JUCE KOJI TE KLAO POCINJE OPET SVOJ PLAN O ISTRIJEBLJNJU BOSNJAKA U KORIST KRALJEVINE SRBIJE!HOCE OD TEBE DA NAPRAVI ZLOCINCA A TEBE JE SRBIJA KLALA, SILOVALA, UBIJALA!
0
0
ko je spomenuo srbe? ja sam naveo imenom i prezimenom, ako ti vjerujes u pricu da je u Sa bilo 500 logora?? mozes samo da vjerujes... pa jel posteno navesti bar jedan dokaz da potvrdi tu pricu? bilo je zatvora i zna se tacno gdje su bili, eto nazvacemo ih i logorima nije problem, ali tvrdit da je bilo 500 logora? ako iko udara po svojima onda sam to ja, ali daj dokaze. ako se desio zlocin negdje a desio se i na nasoj strani treba osudit ljude. ali ako mislis da ce vam proci ta prica svi smo podjednako krivi grdno se varas.
pa laik najobicniji moze skontat da taj dokic prica nebuloze i lazi, kao prvo spojio je 2 i 3 maj '92 i sve podveo pod 3 maj zasto? da bi napuhao cifru poginulih vojnika u dobrovoljackoj a sakrio pokusaj osvajanja predsjednistva dan ranije kada je izginuo najveci broj vojnika JNA. pa gledao sam emisiju na RTS-u ljudi pricaju o zlocinu u dobrovoljackoj a prikazuju pogresne snimke, prikazuju Skenderiju i valter peric ulicu... kuda kolona nije ni prosla.
0
0
@ nadrealista
"pa laik najobicniji moze skontat da taj dokic prica nebuloze i lazi, kao prvo spojio je 2 i 3 maj '92 i sve podveo pod 3 maj zasto? da bi napuhao cifru poginulih vojnika u dobrovoljackoj a sakrio pokusaj osvajanja predsjednistva dan ranije kada je izginuo najveci broj vojnika JNA. "

pa zar to nismo i mi uradili u Srebrenici jer 9000 ljudi je ipak malo previse i fizicki nemoguce pokopati za par dana...mislim zlocin je ali Srbi rade istu stvar kao i mi
0
0
Zar ima i "pravni genocid", boze sacuvaj, u ovoj jednoj jedinoj od Bosfora do Beca, svega ima, to istina, samo ne piju vina...Koje nebuloze sve nece covjek citati i gubiti svoje dragocjeno vrijeme citajuci gluposti!!! Stvarno, ovo je totalno zaglupljivanje, veze s vezom...
0
0
pravni-genocid je sta? dali je to nest kao giljotinja zakona? kompletno brisanje ili unistavanje jedne pravne oblasti kao narimjer: zakona za zastitu tijnazivo?
0
0
Najsmjesnija je ova prica kako je pet bijednih vojnika poslo osvajati njihovo predsjednistvo!!! Jel vi to stvarno ozbiljno ili se zahebavate, rugate se prosjecnoj inteligenciji sa tih prostora? Ili mozda mislite ozbiljno??? A ljudi moji, koliko godina vi imate, koliko skole, koliko pameti??? Nemojte bas toliko...
0
0
pa nije bas ista stvar moj srbine... ako neko kaze da je 9000 ubijeno u srebrenici onda taj laze prema podacima koji postoje... cinjenica je da ima preko 7 800 imena i prezimena. da li su svi oni ubijeni izmedju 11 - 14 jula to treba utvrditi ali velika vecina jeste, pronadjena je u masovnim grobnicama koje nisu postojale prije pada srebrenice. nije nemoguce ako imas institucije RS-a iza sebe, naravno da to ne moze uraditi jedan vojnicki odred ali ako je RS ukljucena a evo sam si potvrdio da jeste i Hag je potvrdio da su institucije u Srebrenici pocinile genocid, onda je to moguce. RS institucije(vojska, policija) + kamioni + bageri + streljacki vod + civilna zastita = genocid, tako je Hag rekao.
0
0
J..o te Njemacki katolicki FRATAR U ljezva smrdljiva!!!!!
0
0
@ha ha ko je rekao da je 5 vojnika krenulo osvajat pred.? vi ste mozda malo precjenili tu srpsku JNA pa se zahebali, da si bio u sarajevu tih dana znao bi sta je pofalicka bitka, sta se desavalo 2 maja, dzaba ja to tebi pricam, vas je porazila jedna podmornica i 20 tomahavki inteligencijo moja :)
0
0
Želosno je da je neko ko sebe naziva "međunarodnim Institutom", izvukao zaključke o zavjeri bivšeg Glavnog tužioca Tužilaštva BiH i jednog međunarodnog službenika, ne poznajući ni osnovne oznake predmeta Međunarodnog suda u Hagu. Naravno ukoliko ovi zaključci nisu izvučeni iz konteksta od strane novinara Sarajevo-X, što mi je mnogo vjerovatnije, obzirom da su se isti već dokazali kao nepoznavaoci prava i pravne terminologije.
Da nebi bilo obmanjivanja javnosti, predmeti dostavljeni iz Haga pod oznakom A su predmeti u kojima po mišljenju Međunarodnog tribunala postoji dovoljno dokaza za tačno određene izvršioce, ostale oznake ni u kom slučaju ne znače da je potrebno obustaviti istragu, nego baš naprotiv po uputama Suda istu je potrebno nastaviti, jer je u istima Tribunal utvrdio postojanje krivičnih djela, ali nije uspio prikupiti dovoljno dokaza za podizanje optužnice protiv osumnjičenih lica, u nekim predmetima je utvrđen ratni zločin ali nisu uopće identificirani izvršioci itd.
0
0
@ komunjara

Pa po istoj osnovi RS moze tuziti FBiH za 3500 civila koji su nestali na istom podrucju oko Srebrenice...ili se te zrtve mozda ne ubrajaju u genocid...ne razumijem...
jer 3500 civila nije isto kao i 7000 vojnika ...
da se razumijemo, ja se gnosham zlocina u bilo kom obliku, ali zasto se vodi tolika bitka da se ne bi slucajno srpske zrtve izjednacile... ili su civili (starci, zene, djeca) poginuli tokom stvaranja genocida nad Bosnjackim vojnicima (istina je da nekolicina nisu bili vojnici jer su oni Idioti Skorpioni ucinili odvratne stvari, ali nista menje odvratne od Oricevaca)...
da li je kategorizacija zrtava uslov dokazivanja nepostojece agresije, znaci da ima politicku pozadinu, ili je u pitanju nesto drugo...
milio bih za razuman ton, bez glupog, praznorijecnog vrijedjanja..nothing but facts
0
0
Naravno da ne bi bila pokrenuta optuznica protiv Ganica u samom pravosudju BiH(na stranu sto se to povlacilo po ladicama po necijim zeljama), da je Hag njega "oslobodio" svake krivice. Hag nece svime da se bavi, ali ostavlja domacem pravosudju da odradi neke stvari. A zabrinjava ovaj institut iz Ljubljane, nesto se dalo procitati i ranije, tolike nebuloze da je to cudo nevidjeno, koja budala(e) radi u tom institutu, pa to je sramno sta ti rade, sta je to??? Ako ovi nazovi novinari ne preinace sve to, nije im vjerovati...
0
0
vojnik kad se preda on vise nije vojnik nego ratni zarobljenik po medjunarodnom pravu. srebrenica je bila zasticena zona, rs vojska je usla u srebrenicu pozvala na predaju i onda likvidirala najveci broj tih zarobljenika. znas sta ti pricas vojska rs toliko sposobna bila da ubije 7 800 naoruzanih vojnika a da nema nijednog gubitka, pa kakvi su to specijalci molim te? kazes da je ubijeno 3 500 civila? pa to je onda stravican zlocin, ne zloocin nego isto tako genocid nad srbima. ako je to tacno ako postoje ta imena, ako postoje grobnice, dokazi, ja sam prvi da se to utvrdi prije bilo cega drugog. ako je to tacno to je najveci genocid nad srbima poslije 2 svj rata.
0
0
SVAKA CAST INSTITUTI IFIMES!

RATNIM ZLOCINCIMA I GENOCIDASIMA A I NJIHNIM SARADNICIMA NAJGORE JE JAD SE OTKRIJE I JAVNO KAZE ISTINA!

NA KLJUCNIM MJESTIMA SU NEPRIJATELJI BOSNE I ERCEGOVINE A NAJGLAVNIJI JE NIKOLA SPIRIC ZA NJIM SU SVI OSTALI I GENOCIDNOJ TVOREVINI? SPOMENUT TAKODJE ANU TRISIC BABIC KOA JE ZAMJENIK MINISTRA INOSTRANIH POSOVA I DIPLOMACIJE(ZNACI U GNIJEZDO STRAN POLITIKE I SVIH ZBIVANJA U BIH6i I VAN NJE) KOJA OBAVJESTAVA SRBIJU, TADICA INTERPOL,ITD, NAPOMJENUT DA JE ONA POSTAVLJENA KO GLAVNI KOORDINATOR TIMA ZA ULAZAK BIH-E U NATO! ZNACI DA JE SRBIJA POSTAVILA ZMIJU U SRCU DRZAVE BIH-E I RUSI SVE STO MOZE SRUSIT U BIH-i SVIM MOGUCM NACINIMA PA I LAZNIM OPTUZBAMA, LAZNIM LISTAMA, LAZNIM PROPAGANDNIM HAPSENJIMA BOSNJAKA BEZ OSNOVE I PUBLICITETA KOJE DAJU ORKESTRIRANOM U BEOGRADU!
TIHIC JE SRBIN I ODUVIJEK RADI ZA SRBIJU!
DAL SU SVJESNI BOSNOHERCEGOVCI KO IM UPRAVLJA DRZAVOM I KO JE RUSI ZA KRALJEVINU SRBIJU?!!!!
0
0
Ajde ba ne serite, nego osudite Ganića u Sarajevu...
0
0
zanimljivo
19.03.2010. u 10:05

Kako se niko od ovih Bosnji ne zapita zasto njih konstantno lazu, evo, pocev od Harisanija i izgubljenog kofera...pa preko ove price da je Hag "oslobodio" Ganica, i postojanju nekakve, molim te, "zavjere" od strane Engleza i svih pravnih timova planete??? Ma, hajde molim te...sto lazete ljude toliko i palite ih na guranje?
0
0
Tužilaštvo BiH je do sada podiglo veliki broj optužnica u predmetima koji su od strane Haškog tužilaštava dostavljni pod oznakom B, i u največem broju radi se o zločinima počinjenim od strane pripadnika srpskog naroda, koliko se sječam i predmet Tuzlanska kapija gdje je poginulo 75 civila, kao i zločin u Trusini je dostavljen pod oznakom B, a ja sada pitam "međunarodni institut", novinare Sarajevo-X-a i "patriotski orijentirane Bosanace i Hercegovace", da li je ove istrage možda trebalo obustaviti obzirom da su predmeti iz Haga dostavljen pod oznakom B.
Pitajte udruženja žrtava iz Podrinja šta misle o tome, da li je trebalo obustaviti istrage po predmetima pod oznakom B, C i šta sa predmetima koje Haško tužilaštvo uopće nije razmatralo.

Mislim da je krajnje vrijeme da Sarajevo-x, angažira nekog pravnika sa iskustvom, da bi se smanjio broj nebuloza koje se objavljuju.
0
0
@ komunjara
Pa naravno da postoji...znas li da postoji paralelno spomen obiljezje za istih tih 3500 civila...sta je bilo sa 7000 nestalih Srba u Sarajevu...sa Bosnjacima u Prijedoru, i jos mnogo tih odvratnih stvari koje nas crne i koje nas vracaju 500 giduna unazad!
Pored toga, unutar RS bi trebalo da se sprovede istraga kako je doslo do ubijanja zarobljenika i koji su bolesnici to uradili u "moje ime", zar ne?
pozdravljam strijeljanje monstruma sa svih strana jer isti ne zasluzuju da zive nako zlocina...ali moras da priznas da se unutar institucija BiH ne gleda jednako na sve zrtve!Cak postoji PRAG koji Bosnjacki politicari zovu "izjednacavanjem zrtve i zlocinca", ako bi se priznali zlocini nad Srbima, a brojke su nemilosrdne!Dok god je tako, Srbi nece priznati genocid, koji se, budimo realni, dogodio na prostoru citave BiH i sve tri strane su cinile a istovremeno i trpile genocdno protjerivanje i ubijanje stanovnika!Sve to u svrhu da se ja i ti ne bismo gledali preko nisana
0
0
Sta ce sarajevo-x pravnik, pa oni zive od nebuloza, sto vise nebuloza, njima bolje!!! Bas njih briga za srpske zrtve i oznake sudova, ovde to neikog ne zanima!!! Samo njihovi, i njihovi i njihovi...ostali mogu da gore u paklu, najradije bi da ne vide zivog jednog jedinog Srbina od Bosfora do Beca, po mogucnosti, a radi se samo na propagandi, i da se sudi i sudi i sudi samo Srbima, i da ih se protjera, i oduzme sve i imovina i ime, i naziv i nacija, i jezik...pa, njima trebaju Turci a ne Srbi, nece oni suzivot nit ih zanima, to je njima samo reklama za zapad i mazanje ociju nekím zapadnjacima, a ni to narocito ne kriju ni od njih...
0
0
pa naravno da je srbija genocidna pokrajina, a rs genocidna tvorevina, a srbi genocidan narod , koljaci , silovateli, manipulatori .......................
0
0
Bravo komunjara. Osobno vijerujem ovom institutu iz Ljubljane. Pratim njihov rad već duže vremena i uvjek su imali prave informacije.
Revizije tužbe BIH protiv Srbije je neminovna ali mislim, da treba još malo sačekati da se ovi naši "dobronamjerni" susjedi sami još razotkriju.
0
0
Samo da prciziramo koliko je kompetentan pomenuti "međunarodni institut i Ljubljane". U nastavku su jedina dva direktora instituta.

Bakhtyar ALJAF

•novinar
•irački Kurd
•stalno živi i radi u Sloveniji♠


mr. Zijad BEĆIROVIĆ

•univerzitetski diplomirani ekonomist
•magistar komunikologije
•stručnjak za islam, židovstvo i interkulturnu komunikaciju

Vidi se da su ljudi sa dugogodišnjim pravnim iskustvom pa me i ne čude ovakve nebuloze.

Što se tiče Sarajevo-X-a, problem je očigledno u uredniku.
0
0
Zaboravio si napisati da je pocasni predsjednik ovog insituta Stjepan Mesic!
Ovakvu neprikrivenu mrznju prema srbima koja se vidi u izvjestaju i lici na njega.

http://www.ifimes.org/de
fault.cfm?Jezik=En&Kat=1
504
0
0
nadrealista
19.03.2010. u 10:34

dragi moji bosnjaci... daj dozovite se malo u pamet. izradili su nas slovenci, kad se raspadala juga sklonili su se ko piccke, a sad dolaze da kupuju firme po bosni za bagatelu i da nam uvaljuju lasko pivo... izradili su nas hrvati, cije smo kao fol cvijece bili, zavadili su nas sa srbima a onda nam zabili noz u ledja... i evo koljemo se sa srbima vec 20 godina, a slovenci i hrvati ko kurve samo gledaju... pa dokle vise???
0
0
@ Realno SA

Možda se ti i komunjara nećete gledati preko nišana, ali zato ti i ja hoćemo. Sve dok si ti spreman ubijati zbog toga što mi nećemo da pristanemo na vašu LAŽ I PROPAGANDU, ja sam se spreman BRANITI, braniti svoju kuću i svoje dostojanstvo. Ja se nešto ne sjećam da je moj otac bio na brdu iznad Banja Luke i bombardovao srpske civile u njihovim redovima za vodu i hljeb... Ja se nešto ne sjećam da je moj otac '92 godine ustao, nabavio pušku i ubio svog prvog komšiju. Ne sjećam se isto tako da je moj otac svojom voljom na Bajram morao da izađe i bježi iz svoje kuće ostavljajući sve srpskim pljačkašima da pokupe i rasprodaju.... Ne sjećam se da su na našim televizijama pričali kako srbi sami sebe ubijaju... Ne sjećam se na našoj televiziji ni riste đoge koji ismijava bošnjačke žrtve u svakom od dnevnika. Zato ZAČEPI i MOLI BOGA da tvoji sunarodnjaci opet ne započnu rat, jer ako se usude da zucnu, biće vam svima deportacija u vašu domovinu Srbiju.
0
0
hahahahaha
19.03.2010. u 10:39

HONORARY PRESIDETN STJEPAN MESIC!!!!!!

E sad mi je sve jasno!
0
0
Svi su cinili zlocine i sto prije to shvatite bice bolje za sve nas. Vi niste jedine zrtve u ovom ratu u budite svjesni toga. Neko je morao da pobije preko 3000 srba u bratuncu, nisu se sami pobili. Vasim ne procesuiranjem tog i slicnih zlocina upravo ismijavate zrtve danas. U ratu je to radio jedan covjek, sad to radi citav jedan narod! Kao sto mozes da vidis srpski zlocinci su ili osudjeni ili im se sudi, doslo je vrijeme da se sad malo okrenemo i muslimanskim zlocinima.
0
0
a gde ces ti biti deportovan??? razmisli malo
ganjaj zlocince al nemoj da pretis obicnom narodu ,bas bi voleo da vidim koga bi ti i takvi ko ti deportovali
0
0
@Hal-Wa
pa dje si jarane zvani halva... e vidis ja sam iz konjica i ja se sjecam kad je moj komso hazim doso i istjero me iz kuce!!! i imo sam srecu da me istjero, jer oni koji su ostali su zauvjek ostali... i posto vidim da imas muuda pusti ove djecake nek ispravljaju krive drine a ti ajde na megdan... pa da vidimo ko ce biti agresor, a ko ce da se brani...
0
0
propaganda
19.03.2010. u 10:53

@Hal-Wa

Ja se sjecam da smo iz Sarajeva izvukli zivu glavu, a nismo planirali da idemo, jer su nas komsije "cuvale" sa puskama. Isto se sjecam da smo par Bozica proveli u podrumu zbog granatiranja, a vise puta smo napustali kucu.
Zato molim te, ako cemo ici na tu neku emotivnu strano, ja ti mogu ispricati i moju ratnu pricu koja je poprilicno teska i niko me ne moze ubjediti da ste samo vi zrtve ovog rata!
0
0
nisam rasista a i nisma daltonista.:)
0
0
@ Hal-Wa
Cisto sumnjam da cemo se i ja i ti gledati preko nisana jer takvi bolidi prvi ginu...
Ni moj otac nije bio iznad Sarajeva, u Sa ste ratovali samo sa Sarajevskim Srbima...
a to sto ti prizivas opet isto...ili si glup ko kolac ili si bolesnik koji zasluzuje da bude institucionalizovan....
ps: ko je poceo rat ... Srbi... nisam siguran...pogledaj malo i prebaci ponekad sa FTV i Hayata, procitaj, istrazi...pa donesi zakljucak SAM, ako nisi vec ogranicen kapacitetom...

elem...

Ako cemo da zivimo normalno i u miru, mora se pogledati istini u oci na svim stranama, jer svaki normalan narod bi trebao da osudi, a ne da glorifikuje svoje zlocince, a objektivno, svoje monstrume herojima smatraju i Srbi i Hrvati i Bosnjaci
0
0
Pravo Realno
19.03.2010. u 11:00

U BiH je bio građanski rat, a Arkan je slučajno navratio.
0
0
@Pravo Realn...
19.03.2010. u 11:03

Arkan je bio mafijas koji je pravio sranja i po Srbiji i ostatku Evrope. Vjerujem da bi sad bio u Iraku da je ziv samo da moze da krade. Arkan i njegova "vojska" nisu nikakav dokaz srbijanske "agresije" nad BIH.
0
0
da su srbi ubijani u sarajevu to je cinjenica, ali 7000? pa ti samo bubnes cifru i onda druga strana treba da dokazuje da nije tako. opet kazem nekim ljudima je vec sudjeno i presudjeno za slucaj kazani gdje su ubijani srbi, ali po svim dokazima do sada ta cifra nije presla 100 zrtava, ali nije ni bitno nek je 10 ili 500 zlocin je, ako je ubijen civil ili zarobljenik zlocin je. ja samo znam da sam u ratu u sarajevu dijelio hljeb i rizu i lecu sa srbima komsijama koji su bili tu koji su isto tako mogli pogiut od granate ili snajpera kao i ja, koje niko nije dirao.
naravno da trebaju institucije ove zemlje da provedu istragu o svim pitanjima, sve ono sto muci srbe ili hrvatte kao i bosnjake i ostale. i nikad necemo doci do konacne istine ako budemo uvijek krivicu prebacivali na drugog, gurali samo svoje. tesko je biti covjek slazem se... i ja sam za to da se ne gledamo preko nisana, ove usijane glave sto pozivaju na rat veze nemaju o zivotu.
0
0
zvao ga Abu Hamza na kafu pa naletio :)
0
0
Samo još želim da kažem da su moji stavovi vezani samo za neprofesionalnost i da ne želim da se svrstavam na bilo čiju stranu, a pogotovo ne nacionalno.
Mišljenja sam da smo svi mi žrtve novopečenih i samoprozvanih stručnjaka, koji su prisutni na svim stranama podjednako, i da isti plivaju i opstaju zahvaljujući naivnosti naših građana koji se vrlo lako uhvate na udicu nacionalizma.

Pozdrav svim LJUDIMA!
0
0
Pravo Realno
19.03.2010. u 11:08

Arkan je bio pod dikretnom komandom Beograda i vodio je specijalnu jedinicu a Mladić je bio do nedavno na platnom spisku vojske Srbije.
0
0
i jos nesto, ova drzava je pala na najvecem ispitu a to su upravo zrtve rata i borci koji su se borili za ovu zemlju, danas rove po kontejnerima... milijarde dolara su oprane kroz ovu zemlju tim ljudima je danas najteze. a sutra na nisanu se mogu gledat samo oni koji ce branit svoje preko noci steceno bogatstvo.
0
0
MA TO SVE TREBA PRESJECI I SAZVATI KONFERENCIJU ZA STAMPU ZA VELIKE SVJETSKE MEDIJE I TRAZITI U OTVORENOM PISMU HASKOM TIRBUNALU DA NE SKRIVA DOKUMENTE KOJE TERETE SRBIJU ZA AGRESIJU NA BIH I DA SVE TE DOKUMENTE U NAJKRACEM MOGUCEM ROKU (PAR DANA) OBJAVI U IZVORNOM OBLIKU.

NAJBOLJE BI BILO KAD BI TO SILAJDZIC I KOMSIC U OTVORENOM PISMU KOJEG BI LICNO PROCITALI ZAHTJEVALI.

SVI ZNAMO DA TI DOKUMENTI POSTOJE, SVI ZNAMO DA IH HASKI SUD SKRIVA I NE SAMO TO, NEGO I STITI, SVI ZNAMO SVE TO, A OPET SE PRAVIMO BLESAVI I NISTA NE TRAZIMO.

TREBA JAVNO I NON STOP NA MEDIJIMA O TOME TRUBITI DA POSTOJI MEDJUNARODNA ZAVJERA PROTIV BIH U HASKOM SUDU!

DOKAZE IZ NEUTRALNOG IZVORA IMAMO ITEKAKO OD BIVSE GLASNOGOVORNICE HASKOG SUDA!
0
0
7000 je PRIBLIZAN broj nestalih Srba u Sarajevu i moguce je provjeriti ... ukucaj na google...to su moji podaci i ta istraga je u toku...ipak je Srba bilo 120-140 000 u Sa, a danas jedva par hiljada...

a nisani i puske nam nisu nikada dobro donijeli, kamo srece da smo bili pametniji i prije 20 godina...ko hoce da ratuje ima za pare u Afganistanu, Iraku, i drugim protektoratima demokratske USA a mi, ako smo se jedno jedva izvukli iz tog uragana, nemoj ponovo da gubimo glave...
0
0
KOJOJ JOS USPUT JAVNO SUDE ZBOG OTKRIAVANJA TE PRAVNE ZAVJERE U HASKOM SUDU PROTIV BIH!
0
0
@Pravo Realn...
19.03.2010. u 11:17

Daj mi dokazi (barem linkom) da je Arkan bio i pod cijom komandom sem svojom? Jel sad treba da osudimo UAE i neke druge islamske zemlje zbog agresije nad srbima jer su imale aktivno ucesce u naoruzavanju muslimana, slanju novcane pomoci i dobrovoljaca?!
0
0
mozete trubit, al u chunu jedni drugima ;)
0
0
realno SA kaze i laze:
...ipak je Srba bilo 120-140 000 u Sa, a danas jedva par hiljada...
------------------------
----------

DOBRO JESI TI SRPSKI KRETEN ILI SI SRPSKI OGRANICENI IDIOT?

SARAJEVO, ADMINISTRATIVNI GRAD SARAJEVO IZ 1991 GODINE KAD JE VRSEN POPIS, JE TERITORIJALNO POKRIVAO 3 PUTA VECU POVRSINU NEGO DANAS (2010) TERITORIJALNO STO POKRIVA KANTON SARAJEVO!

JE LI TI ZNAS DA SU PALE RECIMO PRIPADALE TOM ADMINISTRATIVNOM GRADU SARAJEVU 1991 TOKOM POPISA STANOVNISTVA?

JA KAZEM DA DANAS SRBA I IMA PREVISE U SARAJEVU. NECE ME IZNENADITI AKO SE ISPOD ZITA NASELJAVAJU PO SARAJEVU.

RECIMO HRPA SRBA IZ TZV. ISTOCNOG SARAJEVA ZAUZIMA RADNA MJESTA BOSNJACIMA SARAJEVA U SARAJEVU.

USPUT TREBA DONJETI ZAKON DA RADNO MJESTO U KANTONU SARAJEVU MOZE DOBITI SAMO ONAJ KOJI IMA PREBIVALISTE U KANTONU SARAJEVO.

TAKO DA FEDERACIJA NECE FINANSIRATI I STVARATI RADNA MJESTA ORGINALNIM CETNICIMA KOJI SE MOLE DA U SRBIJI PADNE KISA DOK JE BOSNI SUSA.
0
0
-izgubljeno-
19.03.2010. u 11:24

@PRAVI LLOYD

SVAKA CAST !!!

SVAKA TI JE RIJEC ZLATNA!

TREBA POCET REDOVNO U MEDIJIMA PISAT I PRICAT STA SE RADILO BOSNI I HERCEGOVINI, SVE!
SVE STA JE SRBIJA RADILA PO BOSNI I HERCEGOVINI!
0
0
Dobijaju posao jer su sposobniji i obrazovaniji.
0
0
Ovaj @Realno Sa je najobicniji provokator. Ljudi moji nemojte trositi vrijeme polemisuci sa njim i njemu slicnim ovdje. Vidis ti kako zlikovac onako usput spomene kako je u Srebrenici ubijeno i par civila a 7000 su bili vojnici. Umiveni cetnik i nista vise. Ne nasjedajte i ne gubite vrijeme sa takvima!!!
0
0
JOs samo nesto u vezi sto ovaj provokator @realno Sa bulazni o imaginarnoj cifri od 3500 srba pobijenih bratunac-srebrenica. Sklepali neki spomenik za te ko fol zrtve a nigdje imena, nigdje nista....Trebalo je samo da se napravi paravan kao eto i vi ste nas ubijali, mi vas 8000 vi nas 3500 tu je to!!! Pa ko je lud? Je li vi srbi stvarno mislite da se mozete tako zajebavati?!!!
0
0
JA CU JOS JEDNOM PONOVITI.

HASKI SUD SKRIVA I STITI DOKUMENTE KOJI SRBIJU DOVODE DIREKTNO U ODGOVORNOST ZA AGRESIJU NA BIH!

CAK I SUDE SVOJOJ BIVSOJ GLASNOGOVORNICI KOJA JE TO POTVRDILA. SAMIM PROCESOM, HASKI SUD POTVRDJUJE DA SKRIVA TE DOKUMENTE.

SVAKAKO DA JAVNO NA KONFERENCIJI ZA STAMPU TREBA NAPASTI ZBOG TOGA VODSTVO HASKOG SUDA ZA PRISTRASNOST, ZA NANOSENJE STETE BOSNI I HERCEGOVINI, ZA SKIDANJE ODGOVORNOSTI SA SRBIJE ZA AGRESIJU I AKO ZNAMO DA POSTOJE DOKUMENTI, I AKO ZNAMO DA JE SRBIJA IZVRSILA AGRESIJU.

ISTO TAKO TUZIOCA IZ BIH TREBA STISNUTI DA ON POSALJE DEPESU U HAG DA MU SE TI DOKUMENTI PROSLIJEDE I JAVNO OBJAVE.

ISTO TAKO TREBA PRITISNUTI TUZIOCA BIH I SUD BIH DA POVEDU PROCES PROTIV SRBIJE ZA AGRESIJU NA BIH!

AKO JE SUD BIH ILI TUZITELJSTVO BLOKIRANO CETNICKIM OPSTRUKCIJAMA, URADITI TO NA FEDERALNOM NIVOU, AKO JE I TO BLOKIRANO ZBOG BILO KOJEG RAZLOGA, URADITI NA SARAJEVSKOM NIVOU.
NAPAD JE UVIJEK NAJBOLJA ODBRANA!
0
0
aferim prokuzio si sustinu ko bi sad znao koliko je bilo vojnika i koliko civila kad muslimanska strana manipulise na sve nacine a svoje zlocine skriva ko zmija noge
0
0
vidi 7000 je ogroman broj, pa morale bi biti neke grobnice do sada otkrivene, koliko se ja sjecam isti ovaj dokic je prije par godina otkopavao neka mjesta gore iznad darive, ako znas gdje je bentbasa, restoran bazeni, pa do kozije cuprije i nijedan posmrtni ostatak nije pronadjen. vrlo lako se saznalo za kazane gdje su srbi ubijani, cisto sumnjam da bi neko u opkoljenom gradu tako lako prikrio dokaze.
druga stvar, tacno je da je u Sa bilo preko 150 000 srba prije rata, ali nije isto danasnji grad sarajevo i prije rata. prije rata u grad sarajevo ulazilo je 10 opstina, pored ovih uzih od starog grada do ilidze ulazilo je trnovo, pale vogosca, ilijas i hadzici. koliko danas ima ljudi u tim opstinama trebao bi da utvrdi i popis 2011 pa cemo vidjet da li su bas svi srbi protjerani iz sarajeva. to je opet porazna politika ljudi na vlasti jer da su se vise trudili vratiti srba u sarajevo vjerovatno bi bila bolja slika i s bosnjacima u BL i obrnuto...
0
0
mada opet kazem tesko je od bilo koga ocekivat da se vrati u sredinu u kojoj se nece osjecati najblaze receno ugodno, tako je na svim stranama, a to podrazumijeva odrzivi povratak.
istina je da danas i bosnjaci zele vrsiti mnoge manipulacija, jbg lakse je zivjet na kreditima i od donacija nego nesto proizvesti makar to bio i saraf najobicniji. traziti 500 miliona km kredita za povratak koji GARANT nece biti ispostovan, jer ljudi koji su htjeli da se vrate dosad su se vratili, je najveca nebuloza. pa bolje te pare usmjeri u privredu nesto proizvedi pa onda sam realiziraj povratak ako je to uopste moguce poslije 20 godina.
0
0
@komunjara
19.03.2010. u 11:41

Prosle godine identifikovano preko 1000 bosnjaka, a oko 30 srba i to ne DNK analizom. Proporcionalno? Ma dajte molim vas, nesto tu ocigledno nije u redu.
0
0
OVAJ VAZAN CLANAK TREBA OSTAVITI NANASLOVNOJ STRANICI ZASTO JE OTKLONJEN I PO NIKAKVI CIJENU NE TREBA ZABRANIT KOMENTARE!

AKO NEKO PISE UVRIJEDLJIVE KOMENTARE NEK ADMIN BRISE ALI NE ZATVARAT KOMENTARE I STAVIT OVO NA NASLOVNOJ STRANICI!!!

SVAKA CAST LLOYD!

I NE UC U DISKUSIJU S CETNICIMA! ONI SU TU DA SABOTIRAJU DIJALOG I PISU LAZNE SRPSKE PROPAGANDE!
0
0
"JNA nije agresor u BiH" Alija Izetbegovic, April 1992
0
0
sve sto nosi predznak MEDUNARODNI ja u to nevjerujem .
0
0
Ma nije broj bitan, isti je samo pokazatelj da je bio zlocin...
da je ubijen 1 Bosnjak u ratu, nije trebalo da bude ubijen, kao ni Srbin ni Hrvat...
to hocu da kazem, pa u BL gdje ja zivim, ljudi su organizovano napustali grad, ali je i to zlocin...nisu otisli jer im je Vrbas leden...neko ih j eotjerao, ko, ni manje ni vise nego izbjegli Srbi iz ostatka BiH, slicna je situacija bila i u FBiH...
davno smo dodirnuli dno SVI zajedno, neke stvari vise nikad nece biti iste...
Licno nisam jugonostalgicar, ali ta je drzava jedino rjesenje za sve ove drzavice, a kako vidim opet se, sto je i prirodno, granice brisu i ljudi polako shvataju sta su uradili, pa cak i u Sloveniji...(dobro upuceni znaju),ali sada, kada Juge vise nema, ne smijemo sebi da dopustimo nove ratove, ostala RS u BiH jos 1000 godina ili bila izbrisana i integrisana u jedinstveni drzavni aparat, MIR nema alternativu...to je sustina cijele price...i ja kao Srbin ne mrzim Bosnjake niti provociram... samo kazem sta mislim
0
0
Da i za ovih 7000 Sarajevskih Srba,

to je broj nestalih....ne broj pronadjenih...sto ne mijenja poentu...

sutra opet mene neko treba da ubije zato sto sam Srbin ili tebe zato sto nisi...ako budemo tako razmisljali, a ne u skladu sa geografskim polozajem ove i susjednih zemalja, u Evropi...nema nas nigdje...

Cinjenica je da su Srbi i Bosnjaci najvise nahebali u ratu, sto je sramotno, ali treba da bude podsjetnik da se vise NIKAD ne desi...
0
0
Break ti pricas stvarno gluposti ,pa koliko se imena iz Srebrenice pojavljuje na birackim spiskovima ,jel se i to zove sklepanje .Daj ljudi oladite malo.
0
0
-izgubljeno-
19.03.2010. u 19:53

TO ANA TRISISC BABIC ZAMJENICA SVENA ALKALAJA PRIPREMA ZAVJERU PROTIV SVENA ALKALAJA!

HOCE NJEGOVU FOTELJU!

TREBA STVARNO VISOKI PREDSTAVNIK DA UPOTREBI BONSKA OVLASTENJA!

OD KAD JE BOZO MIHAJLOVIC PRIJE NEDJELJU DANA DOSO NA MJESTO TUZITELJA SVE NEKE OPTUZBE I ZAVJERE!

DOSTA VISE!

ANA TRISIC BABIC RADI PROTIV BOSNE I HERCEGOVINE!!!!

ONA RADI ZA SRBIJU I VELIKU KRALJEVINU SRBIJU!!!

ZMIJA!

OTVORITE BOSNOHERCEGOVCI OCI I PAMET U GLAVU!!!

GENOCIDASI HOCE MINISTARSTVA UNUTRASNJIH I STRANIH POSLIVA!!!

EVO PRIPREMA I KUHA SE NESTO PROTIV SVENA ALKALAJA!
0
0
Anketa

Ko je odgovoran za lošu sigurnosnu situaciju u Kantonu Sarajevo?

Gradonačelnik Alija Behmen
Premijer Fikret Musić
Ministar Muhamed Budimlić
Komesar Vahid Ćosić
Tužilaštvo KS
Kantonalni i općinski sudovi
Svi zajedno
Niko od navedenih
Facebook preporuke