Međutim, protjerati politiku s univerziteta teže je nego naći nedostajući a potrebni novac za provedbu Bolonjskog procesa, dodao je ovaj poslanik.
Jedan od "rezultata" sadašnjeg visokog obrazovanja je, kako smatra Čolak, "proizvodnja diploma, a ne znanja". On će, kako je dalje ironično kazao, smatrati da je Bolonjski proces istinski zaživio na našim prostorima onog trenutka kad čuje da je neki univerzitet zatvoren a ne otvoren jer su fakulteti u međuvremenu "otvarani u svakom selu'".
Poslanik Damir Mašić je na ovoj sjednici kazao da oblast visokog obrazovanja, koja je u Federaciji u nadležnosti kantona, treba prenijeti na viši, federalni nivo, na šta mu je poslanik Miljenko Brkić odgovorio da će jedina ispravna raspodjela nadležnosti u tom segmentu biti kada nad visokim obrazovanjem brigu preuzme državni nivo u Bosni i Hercegovini.
Shodno svom stavu, Mašić je pozvao da zaključak parlamentarne rasprave bude incijativa da federalna i kantonalne vlade budu pokretači ustavnih promjena koje će dovesti do toga da segment obrazovanja u FBiH bude unaprijeđen na entitetski nivo.
O ovom prijedlogu je glasano, ali nije dobio potrebnu većinu.
Odobren je, međutim, prijedlog parlamentarnog Odbora za nauku, kulturu i sport prema kojem će u Parlamentu biti održana posebna tematska sjednica o stanju u srednjem obrazovanju na kojoj će biti riječi o uvođenju obaveznog srednjeg obrazovanja u Federaciji.
Što se tiče visokog obrazovanja, ovaj parlamentarni odbor će inicirati okrugli sto o provedbi sva tri ciklusa Bolonjskog procesa, zaključeno je također.