Dolić navodi da je puno naših građana u dijaspori koji u posljednje vrijeme postavljaju ovakva pitanja i koji kada se suoče sa dugim čekanjima da dobiju matični broj radije odustaju od podizanja dokumenata i putnih isprava kojima žele dokazivati svoje BH državljanstvo.
Dodaje kako misli da je i ovo još jedan u nizu autogolova koje sami sebi dajemo u nastojanju da naše građane u dijaspori čvršće vežemo za njihovu domovinu i državu BiH.
Dolić je postavio pitanje i ministru civilnih poslova šta može poduzeti u svrhu ažurnijeg i odgovornijeg odnosa Kantonalnog zavoda PIO u Bihaću u pravcu brže obrade i upućivanja zahtjeva za penzionisanje koje naši građani preko ovog Zavoda i ureda u Bihaću podnose prema PIO-u Republike Slovenije?
On ističe da su sa velikim strpljenjem građani BiH teško dočekali potpisivanje bilateralnog Sporazuma o socijalnom i zdravstvenom osiguranju između BiH i Republike Slovenije i sada se, nažalost, često postavlja problem da nadležni Zavodi PIO sporo, a često i neodgovorno obrađuju Zahtjeve za penzionisanje koje građani upućuju prema institucijama PIO u Sloveniji po sticanju potrebnih uvjeta.
Preko nekih privatnih kanala provjerio sam i uvjerio se da takvi zahtjevi u Zavodu PIO u Bihaću znaju čekati mjesecima, pa čak se i zagubiti u ladicama tamošnjih službenika, navodi Dolić.
To je, smatra on, ne samo neodgovorno i neprofesionalno već takvo ponašanje direktno nanosi materijalnu štetu građanima BiH u ostvarivanju njihovih stečenih prava u Sloveniji, jer je ostvarivanje prava vezano za datum podnošenja Zahtjeva.