Prvi "kontrolni punkt" postavili smo u 11 sati na semaforu pored Kantonalnog tužilaštva Sarajevo i od 10 automobila u samo jednom smo primijetili da je vozač vezan. Da budemo gender korektni: radilo se o vozačici.
Nakon ovog, prošetali smo do zgrade Olomanke gdje smo u 11:10 postavili drugi "kontrolni punkt" i također od deset vozila primijetili jednog vezanog vozača. Nastavili smo dalje ka Kulovića ulici gdje nismo "postavljali punkt", ali smo iskoristili kratki zastoj i prolazeći pored vozila od njih 18 koliko ih je stajalo u koloni zabilježili tek jednog vezanog vozača, starijeg čovjeka u Škodi feliciji.
U 11:20 stali smo u Ulici Branilaca Sarajeva ispred caffea "Opera" gdje smo od 10 automobila "zatekli" vezane vozače u čak dva vozila. Među onima s nevezanim pojasom bilo je i jedno policijsko vozilo. U jednom od njih se opet radilo o vozačici, i imala je automobil sa diplomatskim tablicama. Nastavili smo do semafora na Drveniji gdje smo u samo jednoj traci od 10 vozila zabilježili isti rezultat kao i kod "Opere": jedna vozačica i jedan vozač vezani.
Znači, od 58 vozila koje smo izbrojali u ovoj kratkoj mini-akciji, tek sedam vozača bilo je vezano: tri žene, stariji čovjek i tri vozača "srednje životne dobi". Među "nevezanima" bilo je i jedno policijsko vozilo, a od svih taksista koji su prošli ni jedan od njih nije bio vezan.
Ne znamo zbog čega je ljudima u BiH "ofirno" da vežu pojas ili možda misle da je njegovo nevezanje "mačo", ali napominjemo da prema brojnim istraživanjima kod sudara pri brzini od svega 25 km/h nevezani putnik biva bačen prema naprijed silom jačine 20 puta njegove težine. Kod sudara na brzini od svega 50 km/h udara o unutrašnjost vozila jačinom kojom bi udario o tlo da je bačen s trećeg sprata.