{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Podjele letaka s upozorenjem da građani KS plaćaju najskuplje komunalne usluge u regionu

F
23.4.2008. u 14:50
0
0
Podjele letaka s upozorenjem da građani KS plaćaju najskuplje komunalne usluge u regionu
0
Podjele letaka s upozorenjem da građani KS plaćaju najskuplje komunalne usluge u regionu
Centar za promociju civilnog društva (CPCD) dijelio je građanima, danas ispred Katedrale u Sarajevu, letke s informacijama o tome da građani u ovom kantonu, čiji je ovogodišnji budžet oko 850 miliona KM, plaćaju najskuplje komunalne usluge u regionu, posljedicama i mogućim uštedama pri obračunu stvarne potrošnje.
Ta ulična akcija ima za cilj ukazati i na činjenicu da je BiH među rijetkim zemljama regije gdje se struja, voda i grijanje još naplaćuju paušalno, a ne prema stvarnoj potrošnji čime su građani direktno oštećeni. Centar za promociju civilnog društva smatra da su uzrok takve situacije nejasno podijeljene nadležnosti kantona, grada i općina.

Javne politike, u koje spada i komunalna, bile su u fokusu nedavno završene analize tog centra, realizirane u okviru programa "Monitoring javnih politika u Kantonu Sarajevo", uz finansijsku podršku Fonda otvoreno društvo BiH.

Analiza je pokazala da ni za jedno od sedam osnovnih pitanja za kvalitetniji život građana - obrazovanje, briga za stare i bolesne, zdravstvene usluge, transparentnost trošenja budžetskih sredstava, raspolaganje doprinosima i namjenskim sredstvima, javni sistem informiranja te politike zapošljavanja i dokvalifikacije, ne postoje ozbiljne i kvalitetne javne politike.

Cilj analize je povećati stepen odgovornosti predstavnika izvršne i zakonodavne vlasti u vršenju njihovih nadležnosti, ali i jačanje uloge civilnog društva kao korektivnog faktora.

U današnjoj akciji građanima je podijeljeno oko 1.000 letaka, a akcija će biti nastavljena. U narednom periodu slične akcije bit će organizirane i za ostale oblasti što su obuhvaćene analizom CPCD-a.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: