Promocija turističkih potencijala BiH
96

Petog maja 20 padobranaca će skočiti sa vodopada Skakavac

Piše: J. H.
Foto: F. K./Klix.ba
(Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba)
U sklopu ovogodišnje EU Awareness II kampanje podizanja svijesti, u subotu, 5. maja, dvadeset padobranaca će skočiti sa 98 metara visokog vodopada Skakavac.

Svaki od ovih paobranaca će nositi po jednu zastavu zemalja članica EU te na taj način promovisati vrijednosti koje Bosna i Hercegovina može ponuditi Evropskoj uniji u svojim turističkim potencijalima.

"Ove godine, kampanju podizanja svijesti javnosti o EU integraciji BiH za 2012. godinu obilježit će maskota pod imenom Pepi, koja je javnosti predstavljena na bilboardima, TV-u, internetu, radiju i reklamama po gradovima", kazala je Mary Donovan, voditeljica projekta EU Awareness koji finansira Evropska unija, a koji će trajati do oktobra mjeseca.

Maskota Pepi poput Vučka

Do tada će učesnici projekta iz naše zemlje i EU posjetiti nekoliko bh. gradova. Tako će u projektu direktno ili indirektno učestvovati Mostarci, Ljubušaci, građani Bihaća, Brčkog i Trebinja.

Marina Kavaz-Siručić, glasnogovornica Direkcije za evropske integracije BiH kazala je kako je ovo jedan od odličnih primjera saradnje EU i BiH.

Na Pepijevoj stranici građani će u narednih nekoliko sedmica moći naći dosta zanimljivh stvari i činjenica o Evropskoj uniji.

"Kako su Olimpijske igre u Sarajevu 1984. godine imale Vučka, tako će i ova kampanja imati Pepija, animiranog lika, za kojeg se nadamo da će ga građani BiH prihvatiti kao što su prihvatili i maskotu ZOI-a 1984. godine", kazala je Donovan.

Andy McGuffie, glasnogovornik EUD/EUSR-a je izjavio kako je poenta efikasne komunikacije rušenje prepreka i saopštavanje poruke na način na koji je razumljiva ljudima.

"Sve članice EU i svi u EUD/EUSR-u žele da građani u BiH znaju da su izgledi zemlje za članstvo u EU realni ukoliko se ispoštuju neophodni uslovi. Nadam se da će ova kampanja omogućiti da više ljudi sazna činjenice o politikama i standardima EU i kako im oni mogu poboljšati svakodnevni život", izjavio je McGuffie.

Utrka, turnir, sajam vina i koncert

Nakon skokova sa Skakavca, u Sarajevu će 6. maja biti održana tradicionalna utrka kroz središte glavnog grada BiH, u kojoj će učestvovati djeca i odrasle osobe.

"Utrka za odrasle počinje u 11 sati i na njoj očekujemo 400 učesnika, dok će za one najmlađe (od 6 do 12 godina) utrka biti održana dan ranije", kazali su na današnjoj pres konferenciji organizatori EU Awarenessa II.

Sedmog maja bit će dodijeljena nagrada za najboljeg novinara na polju integracija u EU, dok će narednog dana kampanja preseliti u Ljubuški gdje će građani tog grada imati priliku razgovarati sa predstavnicima EUD/EUSR i DEI o pitanjima vezanim za EU integracije.

Već devetog maja, na Dan Evrope, u Mostaru će biti održan Sajam vina i hrane, koncert mladih muzičara i lutkarsko pozorište za djecu na Španskom trgu. Desetog jula u Trebinju će biti održan okrugli stol, dok će 12. jula ispred BBI centra u Sarajevu biti održan košarkaški turnir.

U junu i julu je planirana EU bus turneja po Brčkom i Bihaću te promotivna kampanja za ruralne oblasti u tim gradovima.