BiH
121

OŠ "Aleksa Šantić" prva škola iz BiH u projektu iz programa Erasmus +KA2

FENA
U portugalskom gradu Porto od 11. do 14. oktobra bit će održan Treći transnacionalni miting partnera u projektu Parents korner na kojem će biti prezentiran i pripremljen upitnik, manual i vodič za roditelje na osnovu kojeg će sve škole-partneri izabrati dobru praksu i implementirati u svojoj školi.

Predstavnik sarajevske OŠ "Aleksa Šantić“, njen direktor Muamer Tinjak na mitingu će prezentirati školama – partnerima Instrument za samoprocjenu i pronalaženje dobrih praksi partnerstva s roditeljima, saopćeno je iz te škole.

Program ERASMUS +KA2 ima za cilj poboljšanje kvalitete poučavanja i učenja od predškolskog do srednjoškolskog obrazovnog nivoa u školama širom Evrope. U okviru tog programa školama se pružaju prilike za saradnju s partnerima u Evropi i razvoju stručnih vještina nastavnog kadra.

JU OŠ "Aleksa Šantić" je aprilu 2015. godine aplicirala s projektom iz programa ERASMUS +KA2 pod nazivom "Teacher education - strenghtnening partnership between school and parents" - za koju je dobila podršku Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo.

Osim OŠ "Aleksa Šantić" u projektu učestvuju i partneri iz Poljske, Slovenije, Portugala, Turske, Bugarske i Velike Britanije.

Osnovna škola "Aleksa Šantić" je kreirala osnovnu ideju koja se odnosi na razvoj novih pristupa za jačanje obrazovanja u području saradnje između škole i roditelja.

U školi funkcioniše "Kutak za roditelje" kao primjer dobre prakse. Kroz "Kutak za roditelje" aktivno se uključuju roditelji u nove vidove saradnje, te na taj način odnos porodica – škola poprima karakter partnerstva.

U proteklom periodu Tim za implementaciju je radio na odabiru dobrih praksi koje će biti predstavljene u Vodiču o dobrim praksama.

Na istraživanju i odabiru dobrih praksi radio je Tim za implementaciju OŠ "Aleksa Šantić" u svim školama - partnerima u Bosni i Hercegovini kao i u susjednoj Hrvatskoj.

Škole partneri iz Poljske, Slovenije, Portugala, Turske, Bugarske i Velike Britanije su, također, radile na istraživanju dobrih praksi u školama iz njihovog okruženja.