Tako će svaki prolaznik koji se zatekne pored zgrade Narodnog pozorišta Sarajevo, u krugu od 400 metara, imati mogućnost da na svom mobilnom aparatu dobije sve informacije, o programima Drame, Opere i Baleta Narodnog pozorišta.
Radi se o "bluetooth“ marketingu, koji je maksimalno nenapadan, reklo bi se diskretan i krajnje osoben.
Ovaj patentirani proizvod kompanije Invento Media, koji već sad ovu mladu kompaniju, što se pojavljuje pod sloganom Invento Broadcast point stavlja u prvi plan proizvođača ove visokosofisticirane medijske opreme, postao je dio nove marketinške strategije JU Narodno pozorište Sarajevo.
U suradnji s direktorom Narodnog pozorišta Gradimirom Gojerom generalni direktor Invento Media group Mustafa Mehmedić i direktor marketinga Sanjin Đonlić, te programer dizajner - Branko Dursum inauguriraju potpuno novi način komunikacije s teatarskim gledateljstvom kod nas.
Uz temeljnu informaciju o teatarskim programima ovaj jedinstveni uređaj "ugrađuje“ u svaki kalendar mobilnog telefona obavijest o premijerama i drugim događanjima u Narodnom pozorištu uz određeni datum, a prikazuje i grafičke sadržine plakatnih ploha i drugih slikovnih događanja.