BiH
0

No Limit: Takmičenje za studente marketinga i ALU

Klix.ba
Jedan od noviteta na ovogodišnjem No Limit Sarajevo Advertising Festival-u, koji će se od 04. do 06. marta održati u sarajevskom poslovnom centru UNITIC, jeste poseban trodnevni program za studente grafičkog dizajna i studente marketinga.

Program za studente grafičkog dizajna vodit će Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor sarajevske agencije Fabrika i dva izvršna, svjetski poznata hrvatska kreativna dvojca Bruketa&Žinić i Cavarpayer.

Angažaman studenata tokom festivala osmišljen je tako da na jednom kreativnom zadatku rade dvije grupe - dva različita spola, u dvije različite prostorije. Posljednjeg dana Festivala saznat će se ko je kreativniji – djevojke ili momci.

S obzirom da je No Limit u saradnji sa Britanskim Savjetom već ranije obezbijedio sredstva za plaćanje nominacija za radove studenata iz BiH, koji će se prvi put pojaviti na takmičenju za D&AD–jeve omiljene Žute olovke (D&AD je Udruženje britanskih dizajnera i art direktora, koje već 40 godina organizira tzv. D&AD profesionalne te D&AD studentske nagrade; i jedne i druge smatraju se Oskarima oglašavanja). Drugog dana No Limit Sarajevo Advertising Festival-a 2004 bit će promovirana izložba ovih radova.

Također, studenti marketinga će imati svoj udio u takmičarskom, ali i edukativnom dijelu Festivala. Osim što će tri dana imati priliku prisustvovati predavanjima svjetskih stručnjaka iz oblasti marketinga, oglašavanja i odnosa s javnošću, po prvi put će se takmičiti u marketinškim vještinama.

Naziv takmičenja, koje će nadgledati prof. Nenad Brkić sa Odsjeka za marketing Ekonomskog fakulteta u Sarajevu, je No Limit Ad Campaign Challange, u okviru kojeg će studenti podijeljeni u agencijske timove, raditi na kreiranju oglasne kampanje za jednog realnog klijenta iz BiH. Posljednjeg dana Festivala bit će proglašen pobjednički tim, ali je organizator obezbijedio da svi učesnici takmičenja budu nagrađeni.

Ovo je još jedan pokazatelj da će No Limit Sarajevo Advertising Festival 2004 dati poseban značaj mladima za koje smatraju da predstavljaju buduće snage advertising industrije u Bosni i Hercegovini.