U Zalužanima kod Banje Luke, 20. maja 2012., neposredno nakon polijetanja zapalio se sportski avion u kome su bili pilot Alen Crnalić (1988.), instruktor padobranstva Nemanja Goronja (1980.) te padobranci Nikola Stević (1993.), Stefan Karanović (1989.) i Srđan Kosić.
Stravičan prizor pada aviona, koji je potom za svega desetak minuta "progutao" plamen, porodice stradalih ne mogu da zaborave, ali ih jednako boli i to što istraga o uzrocima tragedije nije okončana.
"Izgubljen sin, a niko se nije udostojio da nam se obrati. To nas možda boli isto kao i onaj gubitak, koji moramo sami da podnosimo", teško priča Živko Stević, otac stradalog padobranca Nikole.
Nakon tragične pogibije petorice članova Padobranskog kluba Banja Luka u ovoj teškoj avionskoj nesreći 20. maja prošle godine pojavile su se i razne spekulacije o uzrocima pada aviona, ali je zvanično u Okružnom tužilaštvu u Banjoj Luci još istraga u toku.
Ni optužbi nije manjkalo u proteklom periodu, ali prave istine šta je uzrokovalo pad sportskog aviona nema.
Roditelji stradalih su danas obilježili godišnjicu tragedije puštanjem svijetlećih lampi u nebo.
Na mjestu tragedije u Zalužanima podigli su i spomen-obilježje, kao opomenu da se ovakva tragedija više nikada ne smije dogoditi.
Nemanja Goronja bio je tandem master i nastavnik padobranstva u Padobranskom klubu Banja Luka. Povodom obilježavanja 60. godišnjice padobranstva u Banjoj Luci i BiH, Goronja je tada izveo 60 skokova u jednom danu.
Bio je član padobranske reprezentacije BiH u disciplini para-ski i disciplini skok na cilj i imao je više od 1.200 uspješno izvedenih skokova.
Alen Crnalić je još s 18 godina položio ispit za jedriličarsku dozvolu, a od svoje 21 godine posjedovao je dozvolu sportskog pilota aviona i imao je 85 sati naleta na jedrilicama, a na avionima 200.
Padobranac Stefan Karanović bio je član i ronilačkog kluba "Buk“ Banja Luka, a trenirao je i atletiku i plivanje. U martu 2012. je učestvovao u štafeti mira i harmonije koja se trčala od Lisabona preko Španije, Francuske, Njemačke, Engleske, skandinavskih zemalja, Poljske i drugih zemalja, kroz čitavu Evropsku uniju.
Mladi sportisti Stević i Kosić su nakon završene obuke tog kobnog dana trebalo da izvedu prve skokove padobranom.
Avion u kojem su bili i koji je tada pao i potom se zapalio, pripadao je Padobranskom klubu iz Banje Luke i po riječima očevidaca, srušio se odmah nakon polijetanja.