BH Telecom upozorava
2

Ne nasjedajte na prevare o dopuni kredita putem SMS-a

Piše: M. B.
Fotografije čitaoca
Korisnici mobilnog operatera BH Telecom koji koriste Ultra kartice javili su se redakciji portala Klix.ba kako bi upozorili na prevaru kojom korisnici mogu biti oštećeni za određenu sumu novca sa mobilnog računa.

Naime, na brojeve korisnika stizale su SMS poruke u kojima bi ih pošiljatelj obavještavao kako im vraća izvjesni "dug" Ultra kredita od pet ili više KM s porukom sljedećeg ili sličnog sadržaja:

"Vaš račun je nadopunjen od 38761756667 sa 5.0 KM. Poruka: nerma izvini mi nisam mogla prije poslat evo vraćam ti dug hvala izvini još jednom".

Nekoliko minuta nakon toga stigla bi i druga poruka u kojoj isti pošiljatelj šalje poruku kako je došlo do zabune te da primalac vrati kredit na broj s kojeg je dobio: "Jao ja sam pogriješila i slučajno greškom poslah 5 KM pa bih vas zamolila da budete ljubazni i da mi vratite 5 KM, molim vas dužna sam i trebam dug vratiti."

No, kada bi korisnici poslali iznos za koji su mislili da su dobili greškom, shvatili bi da je riječ o prevari, jer se sa njihovog računa skida traženi iznos kredita koji nisu primili.

Kontakt centar BH Telecoma je od subote, 20.10.2012. godine, evidentirao šest pojedinačnih slučajeva prijava korisnika.

"Riječ je o lažnoj dopuni kredita sa popratnom porukom, u kojoj pošiljatelj poruke 'vraća dug', da bi potom od primatelja zahtijevao povrat kredita, jer je 'došlo do greške'. Provjerom je ustanovljeno da poruke sličnog sadržaja korisnici dobijaju sa drugih korisničkih brojeva, a ne sa servisnog broja za m commerce uslugu te se korisnički račun primaoca poruke ne dopuni za iznos naveden u poruci", rečeno je za Klix.ba u BH Telecomu.

Iz BH Telecoma upozoravaju korisnike da obrate pažnju na servisni broj sa kojeg dolazi poruka, ukoliko prime poruku o dopuni kredita ili poruke sličnog sadržaja, te da je jedina validna poruka o dopuni Ultra kredita ona koja dolazi sa servisnog broja za uslugu m commerce, odnosno sa broja 0611171.

"U toku su provjere svih evidentiranih prijava korisnika te će nakon dobijanja rezultata biti poduzete aktivnosti protiv korisnika spornih Ultra brojeva sa kojih dolaze maliciozne SMS poruke. Ukoliko je korisnik bio žrtva slične zloupotrebe, potrebno je da se obrati u poslovnicu BH Telecoma i istu pismeno prijavi", rečeno nam iz BH Telecoma.