{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nadzorni odbor naredio prekid svih razgovora s Centrotransom

F
9.8.2012. u 15:35
29
39
Nadzorni odbor naredio prekid svih razgovora s Centrotransom
29
Nadzorni odbor naredio prekid svih razgovora s Centrotransom
Foto: Arhiv/Klix.ba
Nadzorni odbor KJKP GRAS na današnjoj vanrednoj sjednici nije razmatrao ostavku generalnog direktora GRAS-a Harisa Kadića jer se, kako su naveli, očekuje sastanak u Vladi Kantona Sarajevo.
Nadzorni odbor je razmatrao dopis Sindikata komunalne privrede koji se odnosi na medijske istupe generalnog direktora u vezi eventualne saradnje s Centrotransom.

Donesen je zaključak da se Nadzorni odbor protivi saradnji s Centrotransom u vezi eventualnog ulaska tog preduzeća u sistem javnog gradskog prijevoza i odluka kojom je naloženo Upravi preduzeća i generalnom direktoru GRAS-a da se u vezi toga prekinu svi formalni i neformalni razgovori s Centrotransom.

Kadić je prije tri dana podnio ostavku na mjesto generalnog direktora GRAS-a iz moralnih razloga jer je, kako je kazao, ostao bez podrške Vlade i Skupštine KS. On smatra da je neprovođenje zaključaka tematske sjednice Skupštine održane u decembru dovelo firmu u tešku situaciju i nemogućnost nabavke potrebnih vozila za javni prijevoz.

"Direktno ili indirektno nametnuta, jedina solucija za opstanak je saradnja s Centrotransom. Stalni pad prodaje i nezadovoljstvo građana prijeti da u narednih šest mjeseci nećemo biti u mogućnosti obavljati svoju funkciju", naveo je Kadić u obrazloženju ostavke.

"Ukoliko Kanton može obezbjediti sredstva za kupovinu 20 autobusa, 20 minibusa i deset trolejbusa ja ću biti prvi za to da GRAS sam vozi", izjavio je danas Kadić.

Prema njegovim riječima, dugovanja GRAS-a za poreze i doprinose iznose 45 miliona maraka i oko sedam miliona dobavljačima. Od toga je oko 2,5 miliona dug za gorivo i oko 1,6 miliona maraka dug za struju.

Kadić je kazao da ostaje pri svojoj ostavci i da od ponedjeljka ide na godišnji odmor.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: