Pored osnovnih informacija o organizacijskom ustrojstvu i aktivnostima Ministarstva, stranica sadrži i mnoštvo korisnih informacija o pravosuđu, pravosudnom sustavu Federacije BiH, regionalnoj i međunarodnoj suradnji u vezi s pravosuđem i informacije o raznim oblicima praktične pomoći.
Suvremeno opremljena i pregledna stranica omogućuje brži i kvalitetniji pristup informacijama i jamči poboljšanje komunikacije između ministarstva i šire javnosti.
Poboljšanje komunikacije utječe na stvaranje pozitivnog društvenog ozračja, omogućuje korisnicima jasniji uvid u aktivnosti i usluge javnih ustanova te doprinosi izgradnji i jačanju povjerenja u učinkovitost ustanova i izvršnih tijela vlasti, saopćeno je.
"Sukladno odredbama Zakona o slobodi pristupa informacijama u Federaciji Bosne i Hercegovine, svakoj građanki i građaninu zajamčen je točan i pravovremen pristup informacijama u posjedu javnoga tijela.
Vođeno iskrenim nastojanjem poboljšanja komunikacije s javnošću, građanstvom i medijima, Federalno ministarstvo pravde pokrenulo je niz aktivnosti koje bi trebale služiti lakšem pristupu informacijama iz djelokruga Ministarstva.
Osim toga što informacije predstavljaju javno dobro, točan i pravovremen pristup informacijama potiče veću transparentnost i odgovornost javnih tijela, što je neophodno za opći proces demokratizacije društva.
Ministarstvo je s tom nakanom pokrenulo novu web-stranicu na kojoj će se, između ostalog, naći mnoštvo korisnih informacija i novosti iz djelokruga ministarstva, osnovne informacije o pravosudnom sustavu Federacije BiH i informacije o regionalnoj i međunarodnoj suradnji s novostima iz područja pravosuđa", stoji u saopćenju za javnost tog federalnog ministarstva.
Stranica će biti suvremeno opremljena, jasna i pregledna te će osobama koje imaju pristup suvremenim komunikacijskim tehnologijama omogućiti cjelovit i pravovremen uvid u aktivnosti i rad Ministarstva.
Ministarstvo dijeli opću zabrinutost i svijest o tome da je velikom broju građanki i građana Bosne i Hercegovine, među kojima svakako treba istaknuti društveno ugrožene i zapostavljene osobe ili skupine, onemogućen ili pak u potpunosti zapriječen pristup suvremenim komunikacijskim tehnologijama.
Pored općih nastojanja radi poboljšanja takvog stanja, Ministarstvo će iznaći alternativne načine informiranja osoba i društvenih skupina s ograničenim pristupom informacijskim tehnologijama, ponajprije prikladnim tiskovinama s informacijama o radu Ministarstva te redovitim priopćenjima za javnost i medije, tisak, radio i televiziju.
Europska i domaća iskustva s udjelnom (participatornom) demokracijom usmjerena su na bolje i potpunije upoznavanje građanstva s radom nacionalnih i lokalnih zastupničkih tijela te državnih institucija, poticanje komunikacije između građanki/građana i njihovih izabranih predstavnika, jačanje udjela građanstva u procesu donošenja odluka i promociju odgovornosti i transparentnosti rada kao nužnog čimbenika u radu javnih tijela i ustanova.
To izravno utječe na izgradnju i jačanje povjerenja građana u demokratske institucije i njihove predstavnike, saopćeno je.