Na drugom mjestu je Coca-Cola, a na trećem Lenor. Na četvrtom mjestu je hrvatski proizvod Vegeta, dok je druga visoko kotirana "domaća" robna marka u regiji srbijanski Grand koji se nalazi na devetom mjestu.
Iako Grand nema visok stepen prepoznatljivosti i iskustva, visoko mjesto mu je donijela velika vjernost potrošača u Srbiji i BiH.
Među deset najjačih robnih marki, nema nijedne slovenačke. Najviše kotiran je slovenački Fruktal, koji zauzima 35. mjesto, Cockta je na 50. a Radenska na 63. mjestu.
PGM je po prvi put istraživao i uticaj etnocentrizma na rezultate istraživanja popularnosti robnih marki. Najveći broj domaćih robnih marki, među deset najpopularnijih, ima Hrvatska, za šta je razlog i uspješno izvedena akcija u toj državi "Kupujmo hrvatsko".
Istraživanje je pokazalo i da Slovenci u odnosu na stanovnike ostalih bivših republika najviše cijene domaće proizvode, ali to ne utiče na njihove potrošačke navike.
U Srbiji, kao i u Hrvatskoj, među najpopularnijih deset proizvoda je šest domaćih. Uprkos tome, zanimljivo je da građani Srbije ne cijene posebno domaće robne marke, a 27 posto ih smatra da su lošeg kvaliteta.