Najviše pažnje na sarajevskoj promociji izazvalo je šest grafitera koji su u dva tima radili grafite ukupne dužine 20 metara. Također, dio sarajevskog showa bio je nastup Capital City Crewa, DJ Naneta, dok su prolaznike pored grafitera zabavljali skejteri i ulični plesači i plesačice grupe Avantgard. Pažnju prolaznika privukao je i sportski auto specijalno prilagođen za ovu promociju.
"Graffiti Limited Edition serija omogućava mladim ljudima da se izraze, kao što i su i sami grafiti dio komuniciranja i slanja poruka", istakla je Catherine Lazure-Guinard, menadžerica korporativnih komunikacija kompanije Canyon.
Preko 5% profita od prodaje će biti donirano u humanitarne svrhe, u programe pomoći djeci. Proizvodi će se moći kupiti do kraja 2010. godine.
Canyon Roadshow prolazi kroz sljedeće gradove: Varšava, Prag, Budimpešta, Ljubljana, Zagreb, Sarajevo, Beograd, Sofija, Bukurešt, nakon čega će se vratiti u Holandiju. Svaki od ovih događaja ima službenu prezentaciju za najveće kupce i medije.